تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: هزینه کمپرسور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30239.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ماهواره‌های فضایی ایرانی با چالش‌های بسیاری روبرو هستند

وزیر ارتباطات خبر از موفقیت تست ماهواره‌های ایرانی داده و گفته که این ماهواره‌ها قرار بود از سال۸۷ با همکاری بین المللی ساخته شوند که کشورهای دیگر حاضر به این همکاری نشدند. به گفته او ...

وزیر ارتباطات خبر از موفقیت تست ماهواره‌های ایرانی داده و گفته که این ماهواره‌ها قرار بود از سال۸۷ با همکاری بین المللی ساخته شوند که کشورهای - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - دیگر حاضر به این همکاری نشدند. به گفته او برنامه عوض شد تولید داخلی با دقتی ۲۵ برابر و البته با وقفه‌ای طولانی ساخته شد و در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - خدمت کشاورزی، محیط زیست و مدیریت آب مورد استفاده قرار گرفته است.

این خبر در نگاه اول خوشحال - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - کننده و غرورآفرین است اما ابهاماتی درباره آن وجود دارد که در گفتگو با «رضا شهبازی»، کارشناس فناوری اطلاعات و ارتباطات به برخی از - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - آنان پرداخته‌ایم. شهبازی معتقد است در موضوع فناوری ماهواره ای، نامدارانی فعالیت می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - کنند که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - همگی از صاحب نظران - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - کشور بوده و حق استادی دارند و باید به آنها خسته نباشید گفت اما سوالاتی هم در سیاست‌های کلان توسعه ماهواره وجود دارد که برای شفافسازی باید پرسیده شود:

«بودجه قابل توجهی در طراحی و ساخت ماهواره های کشور (دانشجویی و غیردانشجویی) هزینه شده است. مراکزی هم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - با این عنوان به صورت دائمی مشغول به فعالیت هستند. سوال اینجاست که اگر ما بهترین ماهواره تصویربرداری را هم در کشور بسازیم (که فعلاً به دلیل چالش های فنی نمی توانیم)، صرفاً موفق خواهیم شد آن را در یک مدار LEO قرار دهیم که در نتیجه عمر ماهواره و زمان بهره برداری بسیار کم خواهد بود. نمونه هایی که تا کنون طراحی، ساخته و پرتاب شده اند، عمر کمتر از یک ماه داشته و گواه این مطلب هستند.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان

به گفته شهبازی حتی اگر با شرایطی، امکان پرتاب ماهواره به مدارهای مناسب خصوصاً GEO را داشته باشیم، ابعاد، وزن و مکانیزهای مکانیکی ماهواره های ساخته شده چالش برانگیز است. او فرض را بر این می‌گذارد که مشکلات پرتاب ماهواره با تمام چالش‌ها - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - برطرف بشود و پرسش بی‌پاسخ دیگری را مطرح می‌سازد: - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - « تشعشعات فضایی و عمر مفید قطعات ماهواره - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - ای چه کنیم؟ بدنه ماهواره را ما در کشور می سازیم؟ رنگ مورد استفاده را چطور؟ همین سوال را می - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - توانیم به قطعات - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - الکترونیکی و پردازشی مقاوم به تشعشعات فضایی، سلول های خورشیدی پربازده و ... تعمیم دهیم.»

این کارشناس باور دارد که  قطعات مقاومی که می توانند در تکنولوژی واقعی فضایی استفاده شوند را همان هایی می سازند که قرار بود ماهواره را طراحی کنند و نکردند:

«اگر ما امروز با اتکا به توان داخلی طرحی می زنیم، باید مشکلات آن - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - را هم بدانیم. بدانیم - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - که حتی اگر موشکی داشتیم که ماهواره را در مدار مناسب زمین - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - قراردهد، عمر این ماهواره - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - آن قدرها هم طولانی نبود. به همه این ها، مسائل امنیتی، ایستگاه های زمینی و هزار چالش دیگر اضافه می شود.»

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان

او به رویکرد و نگاه جدید - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - دکتر براری، ریاست سازمان فضایی کشور را نگاهی پسندیده می‌داند که قصد تجاری کردن ماهواره را دارند و باور دارد اگر پول بخش خصوصی وارد این حوزه شود، شاید بهره برداری واقعی محقق شود. به گفته شهبازی زمانی - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - می‌توان یک ماهواره بومی را یک کالای استراتژیک یا تبلیغاتی دانست که به دلایل - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - دیگری از کاربرد واقعی (مثلاً ایجاد حس افتخار، تربیت نیروی متخصص و هزار دلیل دیگر) برای آن هزینه شود:

«ولی وقتی صحبت از کاربرد همین ماهواره در مسائل واقعی نظیر کشاورزی است، این سوال مطرح می شود که آیا این کاربرد ذکر شده با ماهواره های بومی محقق است؟ و اگر بله،که البته در خصوص آن باید متخصصین حوزه نظر بدهند، آیا این کاربرد به هزینه صرف شده می ارزد؟ آیا تنها راه دسترسی به این کاربردهای واقعی صرف این هزینه در - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - طراحی ماهواره های فعلی است؟»

او پرسیدن این سوالات را در عرصه خودروسازی نیز منطقی می‌داند اما باور دارد که در حوزه - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - فناوری اطلاعات پاسخگویی و شفافیت بیشتری مشاهده شده و امید دارد که - تعمیرات یخچال جنرال الکتریک در شهر نهاوند استان همدان - این شفافسازی‌ها زودتر انجام پذیرد تا زحمات صنعت فضایی کشورمان هم بیشتر و بیشتر دیده شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone