تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  3. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  5. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10489.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

نصر تهران از متخصصان برای تدوین استانداردهای بین‌المللی IT دعوت کرد

«علی آذرکار»، دبیر کمیته فنی فناوری اطلاعات نصر تهران با دعوت از متخصصان حوزه‌های فناوری در فرآیند تدوین استانداردهای بین‌المللی، از متخصصان خواست تا درخواست‌های خود را در این‌باره به آدرس [email protected] ارسال کنند. آذرکار، ...

«علی آذرکار»، دبیر کمیته فنی فناوری اطلاعات نصر - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - تهران - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - با دعوت از متخصصان حوزه‌های فناوری در فرآیند تدوین استانداردهای بین‌المللی، از متخصصان خواست تا درخواست‌های خود را در این‌باره به آدرس [email protected] ارسال کنند.

آذرکار، آخرین - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - دستاوردهای ساختار متناظر ISO/IEC JTC۱ در نشست مشترک با سازمان ملی استاندارد ایران را تشریح کرد و گفت: «ایزو یک نهاد استانداردسازی مهم در دنیا است که فعالیت خود را از سال ۱۹۴۷ آغاز کرده و تا پیش از سال ۱۹۸۷ و گسترش موج توسعه و کاربرد فناوری اطلاعات در دنیا، این نهاد متولی تدوین استاندارد در تمامی حوزه‌ها به جز این حوزه بود.»

به گفته او - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - از سال ۱۹۸۷ به بعد، دو نهاد مهم - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - استانداردگذار جهانی (یعنی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - ISO و IEC) ساختار مشترک JTC۱ را ایجاد و اعلام کردند که از این پس این ساختار نقطه تمرکز تدوین استانداردهای حوزه فناوری اطلاعات خواهد بود.

کمیته‌های فنی رسمی برای تدوین استاندارد

آذرکار با اشاره به اینکه در سال ۱۳۹۶ در ذیل این ساختار، شش کمیته فرعی تشکیل شده نیز گفت: «هر یک از این کمیته‌ها به طور جدی و فعال در فرآیند تدوین استانداردهای بین‌المللی - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - مشارکت دارند که شامل کمیته فرعی ۷ (با عنوان «مهندسی سامانه‌ها و نرم‌افزار») (سطح مشارکت P)، کمیته فرعی ۲۷ (با عنوان «فنون امنیت اطلاعات») (سطح مشارکت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - P)، کمیته‌‬ فرعی ۲۹ (با عنوان «کدینگ اطلاعات صوتی، تصویری، چندرسانه‌ای و ابررسانه‌ای») (سطح مشارکت - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - P)، کمیته فرعی ۴۰ (با عنوان «مدیریت خدمات فناوری اطلاعات و حکمرانی فناوری اطلاعات») (سطح مشارکت P)، کمیته فرعی ۳۹ (با عنوان «پایداری برای فناوری اطلاعات و از - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - طریق آن») (سطح مشارکت P) و کمیته فرعی ۴۱ (با عنوان «اینترنت اشیا و فناوری‌های وابسته») (سطح مشارکت O) می‌شوند.»

تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان

دبیر کمیته فنی فناوری اطلاعات نصر تهران با تأکید بر اینکه یکی از اهداف ایزو تلاش برای - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - مشارکت هر چه بیشتر کشورهای در حال توسعه است، ادامه داد: «در تدوین استانداردها، ایزو از مشارکت همه کشورها استقبال می‏‌کند. اما - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - شرط مشارکت در این فرایند، ایجاد - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - ساختاری مشابه JTC۱ در هر یک از کشورهای عضو است.»

او همچنین به ساختار متناظر ISO/IEC JTC۱ در ایران اشاره کرد و با ارائه توضیحاتی درباره آن گفت: «با همین هدف «کمیته فنی فناوری اطلاعات» به‌عنوان ساختار متناظر ISO/IEC JTC۱ در ایران با - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - هدف مشارکت جمهوری اسلامی ایران در تدوین استانداردهای بین‌المللی حوزه فناوری اطلاعات از سال ۱۳۸۸ تشکیل شد.»

به گفته آذرکار مسئولیت‌های دبیرخانه‏ کمیته فنی فناوری اطلاعات از سال ۱۳۹۵ تاکنون در اختیار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای بوده و این روند تا سال ۱۴۰۱ نیز ادامه دارد. در حال حاضر، ۵ کمیته متناظر در ایران فعال‬ هستند که ۵ کمیته فرعی دارای سطح مشارکت P و یک کمیته فرعی دارای سطح مشارکت O است.

واگذاری مدیریت پروژه تدوین استاندارد فاوا به ایران

دبیر کمیته فنی فناوری اطلاعات با بیان گزارشی از فعالیت‌های ۱۲ ساله - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - این کمیته تأکید کرد: بخش عمده‌ای از این فعالیت‌‏ها از سال ۱۳۹۵ به بعد، زمانی که مسئولیت‌های دبیرخانه‌ای آن به سازمان نظام صنفی رایانه‌ای واگذار شد، انجام شده است.

آذرکار ارسال بیش از ۱۷۰۰ نظر، بررسی بیش از ۱۸۰۰ سند ارسالی، واگذاری مدیریت پروژه تدوین یکی از استانداردهای حوزه فناوری اطلاعات توسط ایزو به ایران برای نخستین بار، حضور در بیش از ۴۵ نشست و - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - اجلاسیه (حضوری و غیرحضوری)، مشارکت حدود ۵۰ نفر از متخصصان داخلی در - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - تدوین فرآیند استانداردهای بین‌المللی حوزه فناوری اطلاعات، تلاش برای رفع مشکلات و محدودیت‌های حضور ایران در نشست‌های غیرحضوری (اصلاح سند SD-۱۹) را بخشی از دستاوردهای این دوره عنوان کرد.

او از تمامی بنگاه‌های خصوصی، نهادها و سازمان‏‌هایی که به طور تخصصی در حوزه‌های مشخصی از فناوری - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - اطلاعات فعالیت می‌کنند، درخواست کرد برای مشارکت در کمیته‌های فعال موجود و فعال‌سازی کمیته‌های فرعی جدید مرتبط با حوزه‌‬ تخصصی خود اقدام کرده و در فرایند تدوین استانداردهای بین‌المللی نقش مؤثری ایفا کنند.

آذرکار‬ با بیان‌ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - اینکه‌ - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - متخصصان می‌توانند درخواست‌های خود را در این‌باره - تعمیرات یخچال ویرپول در شهر اسدآباد استان همدان - به آدرس [email protected] ارسال کنند، تأکید کرد: «از آنجا که دبیرخانه‌‬ کمیته‌های فرعی، نقش مهمی در تصویب یا عدم تصویب یک استاندارد دارند، حضور متخصصان و خبرگان حوزه‌‬ صنعت IT‬ می‌تواند باعث حفظ بیشتر منافع ملی در این راستا شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone