🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  2. سوال: نقش سنسور ترمیستور در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت است که نسبت به دما دارای حساسیت میباشد و نقش آن سنجش دمای کابین داخلی مایکروویو میباشد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41572.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

به روز رسانی 4.4 تلگرام؛ لوکیشن های زنده، مدیا پلیر جدید و پشتیبانی از زبان های بیشتر

تلگرام دقایقی پیش با انتشار پستی در وبلاگ خود از انتشار نسخه 4.4 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و اندروید خبر داد. در این نسخه به غیر از بهبود عملکرد کلی اپ شاهد قابلیت ...

تلگرام دقایقی پیش با انتشار پستی در وبلاگ خود از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - انتشار نسخه 4.4 این اپلیکیشن برای پلتفرم های iOS و اندروید خبر داد. در این نسخه به غیر - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از بهبود عملکرد کلی اپ شاهد قابلیت های جدیدی هستید - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - که - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می توانند تجربه تان از کار با آن را ارتقاء ببخشند.

اولین قابلیت، امکان به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی به طور زنده با دیگر کاربران - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - است. به لطف آن می توانید به جای این که هر چند دقیقه یک بار موقعیت ثابت خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید، برای دوستان تان امکانی فراهم کنید که موقعیت شما روی نقشه را به طور زنده ببینند. برای استفاده از این قابلیت کافیست به بخش Location رفته و گزینه ‘Share My Location for…’ را انتخاب کنید.

البته اشتراک گذاری - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موقعیت زنده در تلگرام دائمی نیست و فقط این کار را می توانید برای بازه های زمانی 15 دقیقه ای، 1 ساعته و 8 ساعته انجام بدهید.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

 

تلگرام امکان اشتراک گذاری موقعیت زنده در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گروه ها را هم فراهم کرده که قطعا برای میتینگ های بزرگ دوستانه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بسیار مفید و کاربردی ظاهر می شود. همچنین برای این که بدانید دیگران موقعیت زنده شما را روی نقشه می بینند، اپلیکیشن این موضوع را با نمایش یک نوار در بالای صفحه اطلاع رسانی می کند.

اما تغییر دیگری که در آپدیت 4.4 شاهد آن هستید، به روز رسانی رابط کاربری مدیا پلیر تلگرام است که حالا زیباتر از همیشه شده و تجربه کاربری در آن نسبت به قبل ارتقاء یافته است.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

همچنین تلگرام اعلام کرده که در این نسخه از - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - زبان های بیشتری پشتیبانی به عمل - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - می آورد. البته همچنان پشتیبانی از زبان فارسی به آن اضافه - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نشده، اما در پست وبلاگ تلگرام مستقیما به این موضوع اشاره شده که به زودی شاهد پشتیبانی رسمی از زبان فارسی در این پیام رسان خواهیم بود.

تلگرام در کنار اعلام پشتیبانی از زبان های جدید، - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - از راه اندازی یک پلتفرم ترجمه هم در اکوسیستم این اپلیکیشن خبر داده تا کاربران ساکن هر کشور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - بتوانند با عضویت در - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - آن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - به ترجمه بخش های مختلف این اپلیکیشن به زبان مادری خود به صورت داوطلبانه کمک کنند.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

اما در نهایت آخرین تغییری که در به روز رسانی 4.4 - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - صورت گرفته را در گروه های تلگرام شاهد هستید. حالا در گروه های بزرگ، تشخیص مدیران به لطف نشان مخصوص admin آسان تر از همیشه انجام می گیرد. همچنین ادمین های سوپرگروه ها از این پس می توانند میزان دسترسی کاربران تازه وارد به تاریخچه پیام های گروه را به طور دستی تعیین نمایند. 

برای دریافت نسخه جدید می توانید همین حالا به اپ استور - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - یا گوگل پلی مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone