🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: مایکروفر چگونه غذا را گرم میکند؟
    پاسخ: نحوه کار ماکروویو به این صورت است که با ارسال امواج به مولکول های داخل مواد غذایی، باعث جنبش آن ذرات شده و بر اثر تبخیر آب داخل مواد غذایی، عمل گرم شدن انجام میگیرد.
  3. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: وظیفه سنسور ترمیستور در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترمیستور یک مقاومت حساس به دما میباشد که وظیفه سنجیدن دمای کابین مایکروفر را برعهده دارد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41573.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اپلیکیشن جدید «گوگل لنز» برای اولین بار روی موبایل پیکسل ۲ عرضه می شود

چند ماه پیش بود که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان خود Google Lens را معرفی کرد، اپلیکیشن جدید و جنجالی این شرکت که وقتی آن را اجرا کنید و دوربین موبایل خود را به سمت ...

چند ماه پیش بود که گوگل در کنفرانس - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - توسعه دهندگان خود Google Lens را معرفی کرد، اپلیکیشن جدید و جنجالی این شرکت که وقتی آن را اجرا کنید و دوربین موبایل خود را به سمت چیزی بگیرید، آن را به شکل خودکار شناسایی کرده و اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهد. اما اپلیکیشن جدید هنوز برای عرضه عمومی آماده نبود و شرکت ساکن مانتین ویو در آن زمان، تاریخ دقیق انتشار را اعلام نکرد.

خوشبختانه امروز در مراسم رونمایی از موبایل های جدید گوگل متوجه شدیم که تلفن هوشمند بعدی این شرکت یعنی پیکسل ۲ به نسخه پیش نمایش از اپلیکیشن گوگل لنز مجهز خواهد بود. با داشتن این ویژگی کافی است پیکسل ۲ را به سمت ساختمان تاریخی، خوراکی ناشناخته یا هرچیز دیگری بگیرید تا گوگل لنز اطلاعات مربوط به آن را در اختیارتان قرار دهد.

تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی

در پایان بد نیست بدانید که وجود این قابلیت می تواند در زندگی روزمره استفاده های کاربردی تری هم داشته باشد، مثلا شرکت سازنده در مراسم رونمایی خود نشان داد که چگونه برای متصل شدن - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - به شبکه وای-فای کافی است اپلیکیشن لنز را باز کنید و دوربین موبایل را به سمت SSID و گذرواژه شبکه وای-فای خود بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با موبایل های جدید گوگل از شما - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - دعوت می کنیم مطلب معرفی Pixel 2 و - تعمیرات مایکروفر وستینگهاوس در شهر خوی استان آذربایجان غربی - Pixel 2 XL را مطالعه فرمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone