🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  3. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: خرابی قسمت های ولتاژ مایکروویو و یا اتصالی داخلی مایکروویو در قسمت میکرووسوییچ درب میتواند علت پریدن فیوز بشود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار سولاردام بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های مایکروویو قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41571.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

آیا ZTE هم به دنبال ساخت یک موبایل تاشو است؟

از حدود یک ماه قبل شایعاتی درباره انتشار یک موبایل هوشمند تاشو توسط کمپانی چینی «زد تی ای» منتشر شده بود و حالا خبر می رسد که نه تنها این موبایل تولید شده بلکه توانسته ...

از حدود یک ماه قبل شایعاتی درباره انتشار یک موبایل هوشمند تاشو توسط کمپانی چینی «زد تی ای» - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - منتشر شده بود و حالا خبر می رسد که نه تنها این موبایل تولید شده بلکه توانسته چراغ سبز کمیسیون ارتباطات آمریکا موسوم به FCC را - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - دریافت کند.

Axon M قرار است از دو - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - صفحه نمایش مجزا که از طریق یک لولا به هم متصل شده اند، برخوردار باشد که باعث می شود یکی از نخستین های دستگاه هایی باشد که امکان تجربه همزمان موبایل و تبلت با صفحه نمایش - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - 6.8 را  برای کاربر فراهم می کند.

به جز مورد بالا و تصاویری تائید نشده، اطلاعات بیشتری درباره این موبایل منحصر به فرد ارائه نشده است. با این حال اسناد لو رفته از موبایل های تائید شده توسط FCC برخی ویژگی های این موبایل را روشن تر می کند.تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقیبر این اساس Axon M از اندروید نوقا برخودار بوده و احتمالا توسط اپراتور AT&T در آمریکا عرضه می شود. علاوه بر این محصول جدید زد تی ای به قابلیت اتصال LTE، بلوتوث 4.1 و چیپ NFC مجهز خواهد بود.

گفتنی است هر دستگاهی که از سخت افزارهای رادیویی بهره می برد، باید مجوزهای لازم را از FCC دریافت - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - نماید. - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - این رگولاتوری اطمینان حاصل می کند که محصولات مورد اشاره باعث تداخل در امواج نمی شوند یا کاربران را در معرض فرکانس های رادیویی خطرناک قرار نمی دهند.

از آنجایی که این - تعمیرات مایکروفر ناسیونال در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کمیسیون آمریکایی دیگر سخت افزارهای موبایل را آزمایش نمی کند اطلاعات بیشتری درباره این اسمارت فون منتشر نشده است.

در پایان باید گفت که Axon M قرار بود در اوایل سال 2018 معرفی شود با این حال پس از آن گزارش های مبنی بر معرفی آن در بیست و پنجم مهر نیز منتشر شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سرآویز نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام مرکز شما آیا گنبد غفاریه مراغه تعمیرات داره
پاسخ: بله در گنبد غفاریه شهر مراغه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone