🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  2. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: قطعا این مشکل از خطرناک ترین مشکلاتی می باشد که ممکن است برای دستگاه شما رخ دهد . باید سلامت سیم کشی ها و بعضی ز قطعات داخل دستگا تماما توسطتکنسین متخصص بررسی شود.
  3. سوال: چرا کولرگازی من برفک می زند؟
    پاسخ: نشت گاز مبرد داخل کولرگازی این عامل را ایجاد میکند . شما برای جلوگیری از این عوامل باید دستگاه را به صورت دوره ای سرویس کنید و شروع چنین مشکلاتی پیش تر جلوگیری کنید.
  4. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای کولرگازی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42964.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

از کیبورد فیزیکی تا چرم آلکانتارا؛ آشنایی با قاب های رسمی سامسونگ برای گلکسی اس 8

وقتی با چند میلیون تومان هزینه یک پرچمدار زیبا و جذاب تهیه می کنید، خرید یک قاب محافظ با کمی هزینه بیشتر برای مراقبت از محصول دوست داشتنی هم منطقی به نظر می رسد. گلکسی ...

وقتی با چند میلیون تومان هزینه یک پرچمدار زیبا و جذاب تهیه می کنید، خرید یک قاب محافظ با کمی هزینه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بیشتر برای مراقبت از محصول دوست داشتنی هم - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - منطقی به نظر می رسد.

گلکسی اس ۸ (بررسی دیجیاتو) و اس ۸ پلاس در زمره پرفروش ترین پرچمداران دنیای اندروید هستند و بر همین اساس تولید کنندگان متعددی انواع قاب های متعدد برای آنها طراحی و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تولید کرده اند.

اما در این میان به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نظر می رسد برخی از جذاب ترین قاب های محافظ به دست خود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سامسونگ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - برای پرچمدارانش تولید شده باشند.

در ادامه مطلب می خواهیم نگاهی داشته باشیم به ویژگی های - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بهترین قاب های رسمی عرضه شده به دست سامسونگ برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس.

قاب آلکانتارا یا Alcantara Cover

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

  • قیمت: ۱۲۰ هزار تومان

استفاده از آلکانتارا در صنعت لباس و خودرو رواج دارد، جنس پارچه مانند نسبتاً جدیدی که در ایتالیا ابداع شده و لمس آن حسی مشابه «جیر» ایجاد می کند، هرچند «چرم آلکانتارا» هم نامیده می شود. اخیراً مایکروسافت در تولید لپ تاپ سرفس - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با استفاده از این ماده، پای آن را به دنیای فناوری بازتر کرد.

قاب آلکانتارای گلکسی اس ۸ جنس بسیار لطیفی دارد و لمس آن لذت بخش است. این قاب پشت بدنه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دستگاه و تاحدی هم لبه های خمیده نمایشگر را محافظت می کند، اما - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - اگر می خواهید از سطح نمایشگر مراقبت شود باید یک برچسب هم برای این قسمت تهیه نمایید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در دو طرف بدنه محل دکمه ها با بیرون زدگی مشخص شده و لبه پایینی قاب هم خالی است تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - چیزی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سد راه اسپیکر، درگاه شارژ و جک ۳.۵ میلی متری نباشد.

حدود یکماه استفاده نشان می دهد قاب آلکانتارای سامسونگ تا حد قابل قبولی در برابر لک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - و کثیفی مقاوم است، هرچند از نظر مقاومت در برابر خراش افتادن نباید به اندازه پلاستیک یا مواد دیگر - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - از این جنس پارچه شکل توقع داشته باشید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - قاب در ۴ رنگ مشکی، - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آبی، آبی کمرنگ و صورتی تولید شده و با قیمت حدود ۱۲۰ هزار تومان به فروش می رسد. اگر فکر می کنید گلکسی اس ۸ به تنهایی توجه را به اندازه کافی جلب - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمی کند، اضافه کردن این قاب هیجان انگیز می تواند موبایل شما را از آنچه هست باز هم متمایز تر کند.

قاب شفاف یا Clear Cover

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

  • قیمت: ۵۰ هزار تومان

قاب محافظ عمر دستگاه را بیشتر می کند و خیال کاربر را هم آسوده، اما از طرف دیگر ضخامت و ابعاد دستگاه را هم بیشتر می کند و ساعت ها تلاش برای طراحی یک بدنه زیبا را می پوشاند.

سامسونگ برای حل چنین مشکلاتی یک قاب شفاف برای پرچمداران جدید خود تدارک - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دیده که تنها ۰.۸ میلی متر ضخامت دارد و زیبایی سطح بدنه را از پس خود به نمایش می گذارد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این قاب هم مثل مدل آلکانتارا از پشت بدنه و - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - تاحدی خمیدگی های دو طرف نمایشگر حفاظت می کند. اگر می خواهید بدون تحت تاثیر قرار دادن زیبایی، خیال خودتان را در مورد محافظت از بدنه شیشه ای گلکسی اس ۸ راحت کنید، کافی است این قاب ۵۰ هزار تومانی را تهیه و پس از نصب وجود - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - آن را به طور کلی فراموش نمایید.

این قاب - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - ضمناً در رنگ های متنوع تولید شده تا با تمام مدل های گلکسی اس ۸ هماهنگ باشد، از جمله نقره ای، مشکی، بنفش، طلایی، آبی و صورتی.

قاب ۲ تکه یا 2Piece Cover

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

  • قیمت: ۸۰ هزار تومان

اگر قاب آلکانتارا به نظر شما عجیب و خلاقانه می رسید، لازم است با قاب ۲ تکه - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شرکت کره ای آشنا شوید. این قاب همانطور که از نامش بر می آید در ۲ تکه مجزا ساخته شده و بر اساس ظاهرش می توان گفت از بخش های پایین و بالای بدنه در مقابل وارد آمدن ضربه محافظت می کند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این قاب ۸۰ هزار تومانی در رنگهای متنوع و عموماً جوان پسند طراحی شده است، اما فقط در مدل مشکی و خاکستری رنگ تکه ی بالا و پایین یکسان است و در بقیه مدل ها چنین نیست.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این قاب به لطف آهنربای داخلی با یک اشاره به - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بدنه دستگاه می چسبد و عملاً هیچ چیزی به طول و عرض و زخامت بدنه اضافه نمی کند، چرا که دست شما هنگام - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - استفاده از موبایل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - با بخش بالا و پایین دستگاه تماس چندانی ندارد.

قاب شفاف پایه دار یا Clear View Standing Cover

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

  • قیمت: ۱۸۰ هزار تومان

این قاب - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - طراحی کتابی شکل دارد و از بخش جلوی نمایشگر محافظت - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - می کند، آن هم بدون اینکه صفحه نمایش همیشه روشن که یکی دو نسل است به پرچمداران سامسونگ اضافه شده را از نظر ها پنهان کند. در حقیقت سامسونگ درب جلوی قاب را از نوع شفاف ساخته تا حتی در صورت بسته بودن - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - درب هم قادر باشید نمایشگر را ببینید یا برای پاسخ - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - دادن به تماس دریافتی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - روی آن سوایپ کنید.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در نسل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - های قبلی سطح زیر و روی درب این قاب پلاستیک سخت بود و این موضوع می توانست باعث خط افتادن نمایشگر دستگاه شود، اما شرکت کره ای در مدل تازه سطح داخلی درب را از پلاستیک نرمی ساخته که روی صفحه نمایش خط نمی اندازد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این قاب ضمناً همانطور که از نامش - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - هم بر می آید می تواند به پایه ای برای نگه داشتن دستگاه به شکل افقی استفاده شود. برای این منظور کافی است قاب را به شکل مثلث باز کنید و درب جلوی آن را به پشت بدنه تکیه دهید تا - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نمایشگر با کیفیت دستگاه روی میز برای پخش تصویر آماده باشد.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

این قاب ۱۸۰ هزار تومانی در رنگ های متنوع بنفش، مشکی، طلایی، نقره ای، آبی و صورتی تولید شده است و علاوه بر تبدیل شدن به پایه نمایشگر، از سطح صفحه نمایش هم محافظت می کند، بدون اینکه برای لمس نمایشگر یا مشاهده اطلاعاتی مثل شارژ باتری، ساعت یا تماس دریافتی لازم باشد آن را باز کنید.

قاب کیبورد دار یا Keyboard Cover

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

  • قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

این قاب ۲۰۰ هزار تومانی مثل مدل های قبلی از بدنه موبایل شما محافظت می کند، اما مزیت آن زمانی مشخص می شود که نیاز داشته باشید با تلفن هوشمند خود متن های طولانی تایپ کنید.

در این حالت کافی است کیبورد قاب رسمی سامسونگ را به پایین - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - بدنه متصل کنید. اتصال به شکل کشویی با ساده ترین شکل انجام می گیرد و دستگاه بلافاصله تصویر را کمی بالاتر می برد تا کیبورد مانع دسترسی شما را به بخش های پایین تصویر متوقف - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - نکند.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

مزیت دیگر هم اینکه کیبورد قاب شکل - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - سامسونگ برای فعالیت نیازی به باتری یا شارژ شدن ندارد، هرچند احتمالاً به همین دلیل کلیدها فاقد چراغ هستند. روی کیبورد ضمناً - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - یک کلید میانبر برای دسترسی سریع به اموجی ها در نظر گرفته شده است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

در زمان هایی که از قاب استفاده نمی کنید هم می توانید آن را - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - به جای جلوی بدنه به پشت بدنه متصل کنید و همیشه همراه داشته باشید. جالب است بدانید هنگام استفاده از این قاب هم مثل مدل های قبلی، شارژ باتری گلکسی اس 8 با - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - شارژر بی سیم امکان پذیر است.

تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی

اگر به کیبورد فیزیکی علاقه دارید اما نمی - تعمیرات کولر گازی آر تی سی در شهر هشترود استان آذربایجان شرقی - خواهید محصولاتی مثل بلک بری یا موبایل های ساده را به این خاطر تهیه کنید، قاب کیبورددار سامسونگ بهترین انتخابی است که این قابلیت را به ساده ترین شکل به پرچمدار زیبا و قدرتمند شما اضافه می کند.

البته باید توجه داشته باشید که این کیبورد دکمه های فارسی ندارد و این موضوع امکان تایپ فارسی با آن را از بین برده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone