تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16802.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

شرکت DJI از گیمبال‌های RS 2 و RSC 2 با نمایشگر داخلی رونمایی کرد

شرکت DJI از گیمبال جدید «Ronin S 2» و نسخه کوچکتر آن با نام «Ronin SC 2» رونمایی کرده از نمایشگر داخلی و لرزشگیر سه محوره برخوردار بوده و نسبت به نسل قبل بهینه‌سازی زیادی را ...

شرکت DJI از گیمبال جدید «Ronin S 2» و نسخه کوچکتر آن با نام «Ronin SC 2» رونمایی کرده از نمایشگر داخلی و لرزشگیر سه محوره برخوردار بوده و نسبت به نسل قبل بهینه‌سازی زیادی را به همراه دارند.

نسخه RS 2 از فیبرکربن ساخته شده و تنها ۱.۲۹ کیلوگرم وزن دارد - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - با این حال قادر به تحمل ریگ و دوربین‌هایی با وزن ۴.۵ کیلوگرم است. نمایشگر ۱.۴ اینچی گیمبال که روی جوی‌استیک قرار گرفته اطلاعاتی را در مورد تنظیمات دستگاه و تاریخ دوبین نمایش داده - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - و فیدی زنده از آنچه دوربین ثبت می‌کند را به تصویر می‌کشد.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان

DJI برای ارتقای کارایی گیمبال آنرا به الگوریتم بهینه سازی تایتان یا TSA مجهز کرده که به مرور زمان خود را با سبک کار شما تطبیق داده و تنظیماتی مثل سرعت، شتاب و آستانه دنبال کردن حرکات را به صورت خودکار بر عهده می‌گیرد. دیگر ارتقای نرم‌افزاری - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - به SuperSmooth مربوط می‌شود که به صورت ویژه برای نرم‌تر کردن حرکات حین استفاده از لنزهای با فاصله کانونی ۱۰۰ میلی‌متر طراحی شده است.

گیمبال SC 2 هم به عنوان نسخه کوچکتر RS 2 برای دروبین‌‌های میرورلس کوچکتر ساخته شده است. این دستگاه برخلاف نسخه قبل به بدنه تاشو - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - مجهز شده و از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هم دستخوش - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - بهینه‌سازی‌های قابل توجهی شده است.

وزن SC 2 اندکی از نسخه پارسال سنیگن‌تر بوده و به ۱.۲ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - کیلوگرم می‌رسد با این حال موتور تقویت‌شده‌ای با قابلیت تحمل ۳ کیلوگرم وزن دارد که به گفته شرکت برای دوربین‌های محبوبی مثل پاناسونیک SH1 با لنز ۲۴-۷۰ میلی‌متری ایده‌آل است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان

این مدل هم به نمایشگری ۱ اینچی برای نمایش اطلاعات مختلف مجهز شده و بدنه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - تاشو هم امکان کار با آن در حالت‌های مختلف از جمله فیلمبرداری نزدیک به زمین را می‌دهد.

هر دو گیمبال به باتری‌هایی با شارژدهی ۱۲ ساعته مجهز شده‌اند که به لطف پیشتیانی از شارژ سریع در ۱۵ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - دقیقه نیروی کافی برای ۲ ساعت کار را دریافت می‌کنند. DJI علاوه بر مودهای قبلی پانوراما، تایم لپس و فیلمبرداری عمودی حالت جدیدی به نام «تایم تونل» - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر آزادشهر استان گلستان - را هم معرفی کرده که تایم‌لپس را در حالت چرخش ۳۶۰ درجه ثبت می‌کند.

گیمبال‌های Ronin S 2 و Ronin SC 2 از امروز و به ترتیب با قیمت‌های ۸۴۹ و ۴۹۹ دلار عرضه شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone