تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: شیب استاندارد محل نصب یخچال حداکثر 5 درجه است.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  4. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16803.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با قابلیت‌های دوربین سری آیفون ۱۲ آشنا شوید

اپل بالاخره از سری آیفون ۱۲ با قابلیت‌های جدید و متنوع رونمایی کرد. بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های جدید، دوربین آن‌هاست. در این مطلب با فناوری‌های دوربین هر چهار عضو خانواده آیفون ۱۲ ...

اپل بالاخره از سری آیفون ۱۲ با قابلیت‌های جدید و متنوع رونمایی کرد. بدون شک یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آیفون‌های جدید، دوربین آن‌هاست. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - در این مطلب با فناوری‌های - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - دوربین هر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - چهار عضو خانواده آیفون ۱۲ و قابلیت‌های آن‌ها آشنا می‌شوید.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مینی از دوربین دوگانه برخوردارند. با اینکه دوربین اصلی در هر دو مدل همانند نسل قبل ۱۲ مگاپیکسلی است، اما لنز آن حالا به ۷ المان مجهز شده و روزنه آن بزرگ‌تر شده است (f/1.6) که سبب می‌شود نسبت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - به نسل قبل ۲۷ درصد نور بیشتری وارد سنسور شود. این - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - یعنی حالا می‌توان عکس‌هایی روشن‌تر، با نویز کمتر و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - با عمق میدان کمتر در محیط‌های کم نور انداخت.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دوم از نوع فوق عریض با گشودگی دیافراگم f/2.4 بوده و میدان دید ۱۲۰ درجه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - را ارائه می‌کند. لنز این دوربین ۵ المان داشته و فاصله کانونی معادل ۱۳ میلیمتر را به ارمغان می‌آورد. آیفون ۱۲ و مدل مینی از فناوری «دیپ فیوژن» برخوردار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - هستند که - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - اجاز ثبت بیشترین میزان جزئیات حین عکسبرداری را می‌دهد. اپل می‌گوید این فناوری حالا علاوه بر دوربین - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - اصلی، برای دوربین فوق عریض نیز قابل استفاده است.

قابلیت نایت مود (Night Mode) برای دوربین فوق عریض و دوربین سلفی TrueDepth قابل استفاده است. این قابلیت برای دوربین فوق عریض آیفون ۱۱ در دسترس نبود، اما حالا با تمام دوربین‌های آیفون ۱۲ می‌توانید عکس‌های بهتری در شب بگیرید. قابلیت جدید دیگر، - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - امکان فیلمبرداری تایم لپس در شب و با استفاده از نایت مود است.

فناوری Smart HDR 3 نیز به طور خودکار فاکتورهایی مثل توازن - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - سفیدی و کنتراست را حین عکسبرداری تنظیم می‌کند تا عکس‌ها طبیعی‌تر شوند. علاوه بر این امکان فیلمبرداری HDR با دالبی ویژن و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه وجود دارد.

آیفون ۱۲ پرو: دوربین سه‌گانه + اسکنر LiDAR

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان

آیفون ۱۲ پرو به دوربین سوم از نوع تله‌فوتو با - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - گشودگی دیافراگم f/2.0 و فاصله کانونی معادل ۵۲ میلیمتر مجهز شده و تا اینجا تفاوتی با دوربین تله‌فوتو آیفون ۱۱ پرو ندارد. اما حالا و در آیفون ۱۲ پرو امکان استفاده از فناوری دیپ فیوژن برای دوربین تله‌فوتو میسر شده است.

اما نکته جالب‌تر اینکه آیفون ۱۲ پرو به اسکنر LiDAR - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - هم مجهز شده که به شما اجازه می‌دهد عکس‌های بسیار بهتری در نور کم بگیرید. اپل می‌گوید سنسور LiDAR در محیط‌های کم نور ۶ برابر سریع‌تر فوکوس خودکار انجام دهد و به شما اجازه می‌دهد با فعال بودن نایت - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - مود عکس‌های پرتره بگیرید.

دوربین‌های اصلی و فوق عریض آیفون ۱۲ پرو تفاوتی با آیفون ۱۲ ندارند، اما - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - تفاوت اصلی به دوربین تله فوتو برمی گردد که به ترتیب بزرگنمایی اپتیکال و دیجیتال ۲ و ۱۰ برابری را به ارمغان می‌آورد. - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - فیلمبرداری HDR با دالبی ویژن نیز همانند آیفون ۱۲ وجود دارد، ولی به جای ۳۰ فریم بر ثانیه با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه می‌توانید فیلمبرداری کنید.

آیفون ۱۲ پرو مکس: دوربین سه‌گانه + اسکنر LiDAR

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان

دوربین اصلی آیفون ۱۲ پرو مکس پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوربین اصلی سه مدل دیگر کرده است. دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی این گوشی گشودگی دیافراگم f/1.6 را داشته - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - و سنسور آن ۴۷ درصد بزرگ‌تر است که به گفته اپل کیفیت عکسبرداری در محیط‌های کم نور را تا ۸۷ درصد بهبود می‌دهد. دوربین اصلی همچنین از قابلیت لرزشگیر تصویر اپتیکال در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - سطح - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - سنسور برخوردار است، یعنی به جای لنز، سنسور هم برای تصحیح لرزش‌های دست حرکت می‌کند و این یعنی عکسبرداری و فیلمبرداری واضح‌تر و باکیفیت‌تر.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو آیفون - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - ۱۲ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - پرو مکس از ضریب اف ۲.۲ برخوردار بوده و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - به لطف لنز با فاصله کانونی معادل ۶۵ میلیمتر، بزرگنمایی اپتیکال ۲.۵ برابری و دیجیتال ۱۲ را به ارمغان می‌آورد. دوربین فوق عریض تفاوتی با آیفون ۱۲ و مدل پرو نداشته و اسکنر LiDAR نیز مشابه مدل پرو است. قابلیت‌های نرم افزاری دوربین این مدل از جمله فیلمبرداری HDR با دالبی ویژن و نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - نیز مشابه مدل پرو است.

آنطور که در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - گزارش نوشته شده، اپل در آینده قابلیت‌های نرم افزاری جدیدی را به آیفون ۱۲ پرو و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر اردستان استان اصفهان - پرو مکس اضافه می‌کند که یکی از آن‌ها فرمت ProRAW نام داشته و قرار است فناوری دیپ فیوژن را با فرمت RAW ترکیب کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone