تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  5. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16811.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل: پوشش سرامیکی سری آیفون ۱۲ مقاوم‌ترین محافظ صفحه موبایل دنیاست

سری آیفون ۱۲ به محافظ نمایشگر جدیدی مجهز شده‌اند که به گفته اپل چهار برابر دوام بیشتری در برابر ضربات ناشی از سقوط داشته و مقاوم‌تر از شیشه تمام گوشی‌های دنیا است. اپل شب گذشته ...

سری آیفون ۱۲ به محافظ نمایشگر جدیدی مجهز شده‌اند که به گفته اپل چهار برابر دوام بیشتری در برابر ضربات ناشی از سقوط داشته و مقاوم‌تر از شیشه تمام گوشی‌های دنیا است.

اپل شب گذشته از خانواده آیفون ۱۲ در چهار مدل رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های جدیدی که به این سری اضافه شده، محافظ نمایشگری است که اپل نام «سپر سرامیکی» (Ceramic Shield) را روی آن گذاشته و هر چهار عضو این خانواده را به آن مجهز کرده است. اپل می‌گوید این محافظ «مقاوم‌تر از شیشه تمام گوشی ها» است و چهار برابر دوام بیشتری در برابر ضربات ناشی از سقوط دارد.

تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران

اپل اول - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران - سازنده‌ای نیست که از شیشه-سرامیک (Glass-ceramic) در محصولاتش استفاده می‌کند. گلکسی S10 پلاس سامسونگ، سری می میکس شیائومی و اسنشال فون (Essential Phone) پنل پشتی سرامیکی دارند. اما اپل این - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران - ماده را روی نمایشگر سری آیفون ۱۲ استفاده کرده تا مقاومت آن را بیشتر کند. این تصمیم منطقی به نظر می‌رسد چرا که آسیب ندیدن نمایشگر نسبت به پنل پشت اولویت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران - بیشتری دارد.

اپل برای ساخت Ceramic Shield با شرکت کورنینگ که آن را با محافظ صفحه گوریلا گلس می‌شناسیم همکاری کرده است. کورنینگ می‌گوید مواد شیشه-سرامیک مقاومت بیشتر و وزن سبک تری داشته و «تقریباً در برابر حرارت و الکتریسیته عایق هستند.» به گفته این شرکت Ceramic Shield «اولین شیشه-سرامیکِ شفاف و بدون رنگ دنیاست.»

از دیگر - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران - قابلیت‌های قابل توجه - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران - سری آیفون ۱۲ می‌توان به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران - پشتیبانی از شبکه 5G، نمایشگر OLED، چیپست جدید و طراحی تازه با گوشه‌های تخت‌تر که آن‌ها را به آیفون ۴ شبیه کرده اشاره - تعمیرات یخچال یخساران در شهر رویان استان مازندران - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone