تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: فریزر خنک نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16820.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

باگ اندروید ۱۱ مانع اجرای برخی اپ‌‌ها در حالت تمام صفحه می‌شود

بیش از یک ماه از انتشار «اندروید 11» می‌گذرد و برخی کاربران از وجود باگی آزار دهنده که مانع دیدن نمایشگر در حالت تمام صفحه می‌شود، خبر داده‌‌اند. برخی کاربران ظاهرا پس از دریافت نسخه ...

بیش از یک ماه از انتشار «اندروید 11» می‌گذرد و برخی کاربران - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - از وجود باگی آزار دهنده که مانع دیدن نمایشگر در حالت تمام صفحه می‌شود، خبر داده‌‌اند.

برخی کاربران ظاهرا پس از دریافت نسخه اندروید 11، نمی‌توانند در برخی اپلیکیشن‌ها، نمایشگر را در حالت تمام صفحه در اختیار داشته باشند. در واقع، حین کار کردن با برخی برنامه‌ها در حالت تمام صفحه، نوار وضعیت و نوار پیمایش از روی صفحه ناپدید نمی‌شود و - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - کاربر - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - نمی‌تواند به راحتی از اپلیکیشن در حالت فول اسکرین یا تمام صفحه استفاده کند.

برخی اپلیکیشن‌ها مانند اپ‌های بازی و یوتیوب، حالت تمام صفحه بسیار کاربرد دارد. برخی کاربران ادعا می‌کنند که از زمانی که نسخه اندروید 11 را دریافت کرده‌اند، حالت تمام صفحه روی این برنامه‌ها به درستی کار - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - نمی‌کند و نوار وضعیت و نوار پیمایش روی صفحه باقی می‌ماند که بسیار آزار دهنده است.

تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران

برخی کاربران در گزارش باگ اعلام کرده‌اند که در حالت «Landscape»، وجود نوار وضعیت یا نوار ناوبری، امکان استفاده از برخی المان‌های بازی را غیرممکن می‌کند.

از زمان انتشار نسخه بتا اندروید 11، برخی از کاربران اندروید درباره این باگ به گوگل و سایت ردیاب مشکلات گوگل اطلاع رسانی کرده‌اند؛ ولی گوگل کاری برای رفع آن انجام نداده است. برخی کاربران اندروید - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - که با چنین باگی دست و پنچه نرم می‌کنند، اعلام کرده‌اند که وقتی با چنین مشکلی - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - روبرو می‌شوند، اپلیکیشن را می‌بندند و مجددا باز می‌‌کنند. در - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - نتیجه مشکل برطرف می‌شود.

باتوجه به اینکه کاربران بیشتری این باگ را گزارش کرده‌اند، باید ببینیم آیا - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - گوگل راهکاری برای رفع آن در نظر خواهد گرفت یا نه. ماه گذشته، گوگل اعتراف کرده بود که این باگ - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - ارتباطی به توسعه دهندگان ندارد و مربوط - تعمیرات یخچال دیپوینت در شهر رویان استان مازندران - به نسخه اندروید 11 است. باید ببینیم درنهایت گوگل چه واکنشی نسبت به این موضوع از خود نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone