تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  5. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16812.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بیتس فلکس معرفی شد؛ ارزانترین هدفون بیسیم اپل با قیمت ۵۰ دلار

شرکت بیتس امروز از مقرون به صرفه‌ترین ایرفون بی‌سیم باکیفیت خود رونمایی کرد. بیتس فلکس به پورت USB-C مجهز شده و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این ایرفون مانند بیتس ایکس از کابل ...

شرکت بیتس امروز از مقرون به صرفه‌ترین ایرفون بی‌سیم باکیفیت خود رونمایی کرد. بیتس فلکس به پورت USB-C مجهز شده و با قیمت ۴۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد.

این ایرفون مانند بیتس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - ایکس از کابل سبک وزن بهره می‌برد که پشت گردن - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - کاربر قرار می‌گیرد و ایربادهای آن در هنگام عدم استفاده به صورت مغناطیسی به یکدیگر متصل می‌شوند. زمانی که سری ایرفون را از گوش خود خارج کنید، پخش موسیقی به صورت خودکار متوقف شده و با گذاشتن دوباره داخل گوش خود، پخش آهنگ از سر گرفته می‌شود.

بیتس درباره کیفیت صوتی این هدفون اعلام کرده:

«بیتس فلکس از درایور لایه‌ای اختصاصی با آکوستیک دو محفظه‌ای برای ارائه صدای با کیفیت و متعادل بهره می‌برد. زاویه بهینه درایور باعث دقت بالای صدا می‌شود و علاوه بر این، یک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - پردازنده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - دیجیتال صدا را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - برای بیس و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - میانه‌های دقیق و همچنین اعوجاج کم در منحنی فرکانس تنظیم می‌کند.»

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان

برای شارژ این ایرفون باید از پورت USB-C استفاده کنید و دیگر خبری از پورت لایتنینگ در محصول جدید بیتس نیست. بیتس فلکس برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - اتصال سریع با آیفون و آیپد به چیپ W1 اپل مجهز شده و از قابلیت‌های نرم افزاری مانند اشتراک‌گذاری صدا بهره می‌برد. با ۱۰ دقیقه شارژ کاربران می‌توانند تا ۹۰ دقیقه با آن آهنگ گوش دهند و با شارژ کامل، این محصول تا ۱۲ ساعت آن‌ها را همراهی می‌کند.

این ایرفون در زمانی معرفی شده که اپل با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - معرفی گوشی‌های سری آیفون ۱۲ تصمیم گرفت آداپتور و هدفون را از جعبه آن‌ها حذف کند. با توجه به این موضوع، خرید یک ایرفون بی‌سیم از برند بیتس با قیمت ۵۰ دلار می‌تواند برای صاحبان گوشی‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - سری آیفون - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - ۱۲ اقدام مناسبی باشد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان

بیتس برای این محصول یک اپ اندرویدی ارائه کرده که توسط آن امکان بروزرسانی فریمور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر بانه استان کردستان - فراهم می‌شود و می‌توان به سرعت آن را به گوشی‌های اندرویدی متصل کرد. فروش این محصول از تاریخ ۲ آبان آغاز می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رزین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
وقت بخیر آیا شما سمت عثمان آباد بانه خدمات دارید؟
پاسخ: بله در عثمان آباد شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone