تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16815.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

ابزار تصویربرداری و عکسبرداری به سیستم عامل گوگل کروم اضافه شد

گوگل سرانجام ابزار فیلمبرداری و عکسبرداری از صفحه را به سیستم عامل کروم اضافه کرد. اگر قصد فیلمبرداری از محیط سیستم عامل کروم را داشته باشید، حتماً می‌دانید که برنامه‌های بسیار کمی برای این کار ...

گوگل سرانجام ابزار فیلمبرداری و عکسبرداری از صفحه را به سیستم عامل کروم اضافه کرد.

اگر قصد فیلمبرداری از محیط سیستم عامل کروم را داشته باشید، حتماً می‌دانید که برنامه‌های بسیار کمی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - برای این کار وجود دارند. - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - خوشبختانه گوگل سرانجام - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - ابزار مناسب این کار را به سیستم عامل کروم اضافه کرد و به درخواست میلیون‌ها کاربر کروم بوک پاسخ داد. به کمک این قابلیت می‌توان بدون - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - واترمارک و محدودیت زمانی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - از محیط کروم فیلمبرداری باکیفیت انجام داد.

تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان

قابلیت فیلمبرداری و - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - عکسبرداری از محیط کروم به نسخه Canary اضافه شده و گوگل این ابزار را در قالب یک نوار ابزار کوچک در دسترس قرار داده است. این نوار ابزار از قواعد طراحی متریال دیزاین گوگل پیروی کرده و تقریباً تمام قابلیت‌هایی که از یک ابزار تصویربرداری از محیط سیستم عامل انتظار می‌رود را در اختیار کاربران کروم بوک‌ها قرار می‌دهد.

به کمک ابزار یاد شده می‌توان از تمام و یا قسمتی - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - از محیط کروم اسکرین شات گرفت. همچنین با انتخاب گزینه window screenshot می‌توان بدون انتخاب محیط پس زمینه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - از پنجره برنامه‌های باز شده عکس گرفت. امکان فیلمبرداری از تمام یا قسمتی از محیط کروم نیز توسط این ابزار فراهم شده است.

برای فعال کردن این ابزار در نسخه Canary کروم باید دستور chrome: //flags/#screen-capture را در قسمت آدرس بار مرورگر تایپ کرده و پس از فعال کردن آن، کروم را - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - دوباره راه - تعمیرات یخچال نیکسان در شهر صومعه سرا استان گیلان - اندازی کنید. حال برای اجرای این ابزار می‌توانید روی دکمه Screen capture در قسمت Quick Settings کلیک کرده و یا با فشردن همزمان کلیدهای کنترل، شیفت و Overview تولبار را روی صفحه ظاهر کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر جوانه نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
عرض ادب روز بخیر آیا لادمخ صومعه سرا سرویس کار یخچال نیکسان دارید
پاسخ: بله در لادمخ شهر صومعه سرا خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone