تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  2. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  3. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  4. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  5. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16806.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

صف خریدارن آنر از هواوی شکل گرفت: دیجیتال‌چاینا، TCL و شاید هم شیائومی

هواوی احتمالا مذاکره با چندین شرکت بزرگ را برای فروش بخش‌هایی از کسب و کار «آنر» کلید زده و در این بین کمپانی «دیجیتال چاینا» از شانس بیشتری برای خرید این برند برخوردار است. تحریم‌های ...

هواوی احتمالا مذاکره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - با چندین شرکت بزرگ را برای فروش بخش‌هایی از - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - کسب و کار «آنر» کلید زده و در این بین کمپانی «دیجیتال چاینا» - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - از شانس بیشتری برای خرید این برند برخوردار است.

تحریم‌های گسترده آمریکا و قطع همکاری شرکت‌هایی نظیر گوگل فشار قابل توجهی را - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - به هواوی وارد کرده و حالا خبرگزاری «رویترز» به نقل از منابع - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - آگاه مدعی شده این شرکت مذاکراتی را برای فروش آنر کلید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - زده است. ظاهرا هدف از اینکار تمرکز روی گوشی‌های پرچمدار هواوی به جای موبایل‌های مقرون به صرفه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - و جوان پسند آنر است.

به طور دقیق، مشخص نیست هواوی کدام بخش‌ها را به فروش می‌رساند ولی به نظر می‌رسد که برند آنر، بخش تحقیق و توسعه و همچنین بخش‌های مربوط به مدیریت زنجیره تامین به فروش برسند. طبق اعلام منابع مذکور، این داد و ستد احتمالا به صورت نقدی صورت می‌گیرد و ارزشی بین ۱۵ تا ۲۵ میلیارد یوان (۲.۲۳ تا ۳.۷ میلیارد دلار) خواهد داشت.

کمپانی دیجیتال چاینا که توزیع‌کننده اصلی محصولات آنر محسوب می‌شود، ظاهرا شانس بالاتری برای - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - خرید این برند دارد، با این حال احتمال فروش آن به TCL - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - و همچنین شیائومی نیز وجود دارد که البته در این زمینه اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

هواوی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - به عنوان بزرگترین شرکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - سازنده تجهیزات مخابراتی و دومین برند بزرگ در دنیای گوشی‌های هوشمند و همچنین TCL درباره این گزارش به رویترز اظهارنظری نکرده‌اند. این غول فناوری چینی در سال ۲۰۱۳ برند آنر را تاسیس کرد، اما اغلب عملیات‌های آن به صورت مستقل انجام می‌شوند. آنر امروز یکی از برندهای موفق - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - بازار ایران نیز محسوب می‌شود که در دو سال اخیر رشد بالایی را چرخاندن نگاه‌ها به سوی خود تجربه کرده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان

به گفته تحلیلگر معروف، «مینگ چی کو» فروش برند آنر یک موقعیت برد-برد محسوب می‌شود چرا که در صورت مستقل شدن، این برند دیگر بخشی از تحریم‌های آمریکا محسوب نمی‌شود که به کسب و کار آنر و همچنین تامین‌کنندگان - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - کمک خواهد کرد.

هواوی به علت تحریم‌های ایالات متحده آمریکا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - برای تامین قطعات خود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - با مشکل مواجه شده، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - با این حال اخیر چندین شرکت از جمله TSMC موفق به دریافت مجوز از سوی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - دولت واشنگتن برای ادامه همکاری با این غول چینی شده‌اند.

طبق آمار منتشر شده، برند آنر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - در سه ماهه دوم سال جاری میلادی موفق به فروش ۱۴.۶ میلیون گوشی شده که ۲۶ درصد فروش هواوی با عرضه ۵۵.۸ میلیون گوشی را تشکیل می‌دهد. در صورتی که دیجیتال چاینا‌ در ارائه پیشنهاد خود موفق شود، باید با وام‌های - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمخاله استان گیلان - بانکی بودجه چنین معامله‌ای را تامین کند چرا که ارزش خود این کمپانی پس از افزایش قیمت سهام آن نزدیک به ۲.۹ میلیارد دلار است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone