تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: در یخچال های مختلف با توجه به ظرفیت و حجم داخلی یخچال از قدرت های مختلف کمپرسور استفاده میگردد که بر حسب اسب بخار این قدرت ها نام گذاری میگردد. قیمت موتور یخچال با توجه به قدرت موتورها و مارک آن ها متفاوت میباشد.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16814.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس با گلکسی نوت ۲۰، نوت ۲۰ اولترا و هواوی پی ۴۰ پرو

اپل در رویداد Hi, Speed از آیفون ۱۲ در چهار مدل رونمایی کرد. آیفون ۱۲ پرو و مدل پرو مکس، پرچمداران این خانواده چهار نفره هستند و ما در این مطلب می‌خواهیم آن‌ها را با ...

اپل در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران - رویداد Hi, Speed از آیفون ۱۲ در چهار مدل رونمایی کرد. آیفون ۱۲ پرو و مدل پرو مکس، پرچمداران این خانواده چهار نفره هستند و ما در این مطلب می‌خواهیم آن‌ها را با سه پرچمدار جدید اندرویدی یعنی گلکسی نوت ۲۰، نوت ۲۰ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران - الترا سامسونگ و پی ۴۰ هواوی مقایسه کنیم.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا از نمایشگر دینامیک امولد ۶.۹ اینچی با رزولوشن ۳۰۸۸ در ۱۴۴۰ پیکسل - تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران - و نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز برخوردار است. قلب تپنده این گوشی چیپست اگزینوس ۹۹۰ بوده و در مدل 5G به ۱۲ - تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران - گیگابایت رم مجهز می‌شود.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا از دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار و لرزشگیر تصویر اپتیکال بهره و به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی و وایرلس ۱۵ واتی مجهز شده است.

گلکسی نوت ۲۰ نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر AMOLED دارد و همانند برادر بزرگ‌تر از چیپست اگزینوس ۹۹۰ برخوردار است، اما سازنده کره‌ای برای این مدل رم ۸ گیگابایتی را انتخاب کرده است. دوربین اولتراواید و سلفی نوت ۲۰ با - تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران - مدل اولترا یکی هستند، ولی دوربین اصلی به جای - تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران - سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی از سنسور ۱۲ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

هواوی پی ۴۰ پرو از نمایشگر ۶.۵۸ اینچی با نرخ رفرش ۹۰ هرتز، چیپست کرین ۹۹۰، ۸ گیگابایت رم و دوربین چهارگانه شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله‌فوتو، سنسور ۴۰ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و حسگر ToF بهره می‌برد.

در ادامه مقایسه کامل آیفون ۱۲ پرو و مدل پرو مکس را با سه پرچمدار اندرویدی از هواوی و سامسونگ ملاحظه می‌کنید:

تعمیرات یخچال سیلور در شهر قائمشهر استان مازندران

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone