تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  5. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16810.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

با لوازم جانبی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو آشنا شوید

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل در رویدادی باشکوه، گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ را معرفی کرد. چهار عضو اصلی این خانواده آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ...

بالاخره انتظارها به پایان رسید و اپل در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - رویدادی باشکوه، گوشی‌های هوشمند سری آیفون ۱۲ را معرفی کرد. چهار عضو اصلی این خانواده آیفون ۱۲ ، آیفون ۱۲ مینی ، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس هستند.

اپل در کنار رونمایی از گوشی‌های هوشمند جدید، وسایل جانبی این گوشی‌های هوشمند از جمله کیس سیلیکونی، کیس شفاف، کیف - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - پول چرمی، شارژر بی‌سیم مگ سیف و آداپتور شارژر جدید 20 وات را نیز معرفی کرد.

کیس سیلیکونی گوشی‌های آیفون ۱۲ و نسخه پرو آن در ۸ رنگ به بازار عرضه می‌شود. داخل کیس آهنربایی تعبیه شده است. گوشی‌های - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - سری آیفون ۱۲ مجهز - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - به سیستمی به نام «مگ سیف» هستند که به واسطه این سیستم مجهز به آهنربای داخلی هستند و هنگام شارژ شدن، پد شارژر به بدنه گوشی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - کاملا قفل می‌شود. کیس‌های سیلیکونی گوشی‌های آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو با قیمت ۴۹ دلار در آمریکا و ۵۵ یورو در اروپا در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

علاوه بر کیس‌های سیلیکونی، اپل کیس شفاف نیز برای آیفون ۱۲ و نسخه پرو آن معرفی کرده است. جنس این کیس شفاف ترکیبی از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - پلی کربنات شفاف با مواد انعطاف پذیر است. در نظر داشته باشید که کیس‌های شفاف این دو گوشی هوشمند نیز دارای آهن ربا هستند. کاربران می‌توانند کیس‌های شفاف را با قیمت ۴۹ دلار در ایالات متحده و ۵۵ دلار در اروپا خریداری کنند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران

علاوه - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - بر کیسه سیلیکونی و کیس شفاف، اپل وسیله جانبی دیگری به - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - نام کیف پول چرمی یا «Leather Wallet» معرفی کرده است. کیف پول چرمی روی پنل پشتی گوشی ‌ای جدید آیفون قرار می گیرد. در نتیجه کاربران می‌توانند کارت شناسایی و کارت‌های بانکی خود را در کیف قرار دهند.

کیف پول چرمی جدید در ۴ رنگ و با قیمت ۵۹ دلار در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - ایالات متحده و ۶۵ یورو در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - اروپا به فروش می‌رسد.

شارژر بی‌سیم - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - جدید مگ سیف - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - با فناوری شارژ سریع ۱۵ وات - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - یکی دیگر از - تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران - تجهیزات جانبی است که اپل معرفی کرده است. قیمت این شارژر ۳۹ دلار آمریکا یا ۴۵ یورو است. البته کاربران می‌توانند از شارژرهای «چی» یا همان Qi با توان 7.5 وات هم آیفون‌های جدید را شارژ کنند.  گوشی‌های جدید آیفون از فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۱۵ وات پشتیبانی می‌کنند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر کلاردشت استان مازندران

اپل تصمیم گرفته گوشی‌های هوشمند جدید سری آیفون ۱۲ را بدون شارژر و هدفون به بازار عرضه کند. کاربرانی که نیاز به خرید آداپتور شارژر دارند، می‌توانند شارژر ۲۰ وات USB-C جدید اپل را خریداری کنند. قیمت شارژر ۲۰ وات جدید ۱۹ دلار در آمریکا و ۲۵ یورو در اروپا تعیین شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone