🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیر یا ولوم در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: ولوم و شیر ها در اجاق گاز و فر برای تنظیم دمای فر یا تنظیم شعله های فر و اجاق گاز مورد استفاده قرار می گیرند.
  2. سوال: چرا فر من به دمای تنظیم شده نمی رسد؟
    پاسخ: خرابی سنسور دما،بسته نشدن کامل در، نرسیدن گاز کافی و ... از جمله دلایل این مشکل هستند.
  3. سوال: ترانس جرقه زن در اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: یکی از اجزای اجاق گاز است که به کمک آن جرقه ایجاد و شعله روشن می شود.
  4. سوال: میکروسوئیچ در اجاق گاز چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: میکروسوئیچ برای ایجاد جرقه در فندک تعبیه شده است.
  5. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری اجاق گاز و فر باید به گونه ای باشد از اطراف مخصوصا از کمد ها و کابینت حدودا 30 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43248.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

آیفون ۸ احتمالا تا اواخر ۲۰۱۷ عرضه نمی شود

اگرچه انتظار می رود آیفون ۸ اپل، سپتامبر امسال در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی شود اما به احتمال زیاد، ارائه آن تا اواخر سال به تعویق می افتد. بر اساس ...

اگرچه انتظار می رود آیفون ۸ اپل، سپتامبر امسال در کنار آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس معرفی شود اما به - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - احتمال زیاد، ارائه آن تا اواخر سال به تعویق می افتد. بر اساس اطلاعات جدید که توسط وبسایت ژاپنی Mac Otakara منتشر شده، باید - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - منتظر ارائه آیفون ۸ در ماه اکتبر یا اوایل نوامبر باشیم.

منبع خبری - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - مک اوتاکارا، چندین زنجیره تامین قطعات و شرکت های - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - تولید کننده قطعات جانبی هستند که باید در ارتباط مستقیم با اپل باشند. پیشتر هم بعضی از تحلیلگران گفته بودند که نباید منتظر ارائه آیفون ۸ طی روزهای اول در حجم انبوه بود.

این سایت فقط پنل جلویی آیفون ۸ را با رنگ مشکی دیده و گمان می برد که آیفون جدید فقط با این رنگ عرضه شود. گزارش های پیشین اشاره به رنگ های مختلف مثل سفید را هم داشتند که البته هیچگاه تصویری با رنگ های دیگر منتشر نشده.

ولی موضوع تاچ آیدی همچنان مورد بحث است. منبع مک اوتاکارا معتقد است که به کار گیری تاچ آیدی در دکمه کناری منتفی است و از لحاظ فنی چنین امکانی برای اپل وجود ندارد که تاچ آیدی را به بدنه کناری منتقل کند و این دکمه عملکردی همانند گذشته خواهد داشت.

با این حال، مک اوتاکارا نظری در مورد اینکه تاچ آیدی قرار است کجا قرار بگیرد ندارد و گزارش ها همگی ضد و نقیض هستند. گویا هنوز طرح اپل برای آیفون ۸ نهایی نشده - تعمیرات اجاق گاز و فر لاجرمانیا در شهر بندرترکمن استان گلستان - و با تمامی این تفاسیر، تاخیر در ارائه آن کاملا منطقی به نظر می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone