تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27231.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مرورگر گیمینگ اپرا معرفی شد؛ امکان کنترل مصرف رم و CPU [تماشا کنید]

در جریان کنفرانس E3 امسال، اپرا از اولین مرورگر گیمینگ جهان رونمایی کرده است؛ نسخه ای از مرورگر اصلی این شرکت که برای گیمرها بهینه شده است. این ایده در ابتدا ممکن است بی استفاده ...

در جریان کنفرانس E3 امسال، اپرا از اولین مرورگر گیمینگ جهان رونمایی کرده است؛ نسخه ای از مرورگر اصلی این شرکت که برای گیمرها بهینه شده است. این ایده در ابتدا ممکن است بی استفاده به نظر برسد، اما مرورگر گیمینگ اپرا دارای قابلیت هایی است که می تواند افرادی را که مایل به شخصی سازی تمام قسمت های کامپیوترشان هستند را وسوسه کند.

رنگ ها در مرورگر گیمینگ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - اپرا قابلیت شخصی سازی دارند

مهم ترین قابلیت مرورگر گیمینگ اپرا که Opera GX نام دارد قسمتی است که در آن می توان مصرف CPU و رم مرورگر را محدود کرد. مرورگرهای اینترنت، به خصوص کروم، می توانند به طرز بی رویه ای منابع کامپیوتر را مصرف کنند. در نتیجه تغییرات جدید می توانند بسیار کاربردی باشند؛ به شرطی که کاربر بداند این محدودیت ها چه تاثیری بر راندمان نهایی دستگاه خواهند گذاشت. علاوه بر این پنل ذکر شده میزان رم و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - CPU مصرفی را در تمام زمان ها نشان خواهد داد.

مرورگر گیمینگ اپرا به قابلیت های دیگری مخصوص - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - مخاطبانش نیز مجهز شده، برای مثال هنگام باز کردن یک پنجره جدید پیشنهادهایی برای بازی های حراج خورده و گزیده ای از اخبار مربوط به بازی، تکنولوژی و سرگرمی به نمایش گذاشته خواهد شد. این مرورگر نیز مانند نسخه عادی اپرا دارای نواری دائمی در قسمت سمت چپ است که امکانات مختلفی در اختیار کاربر خواهند گذاشت، اما ویژگی خاص مرورگر گیمینگ اوپرا قابلیت دسترسی سریع به توییچ است.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران

از آنجایی که با یک محصول گیمینگ طرف هستیم، رنگ های مرورگر هم قابل شخصی سازی هستند. به طور پیش فرض رنگ پیش زمینه - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - سیاه است و تب ها و دیگر قسمت ها تمی قرمز رنگ دارند.

تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران

اپرا عادت دارد برای قرار گرفتن در خبرها و جذب مخاطبین بیشتر، نسخه های مختلفی از مرورگرش را معرفی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - کند. بسیاری از این نسخه ها نهایتا از بین می روند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - ولی به اپرا  برای بهبود مرورگر اصلی اش کمک می کنند. با این که کروم همچنان بخش اعظمی از بازار مرورگرها - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - را در اختیار دارد، خبرهای این چنینی می توانند توجهات را به سمت کمپانی های دیگر نیز جلب کنند.

نسخه آزمایشی مرورگر گیمینگ اپرا را می توانید از اینجا - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر جویبار استان مازندران - دانلود کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone