🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21493.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

اسنپدراگون ۶۹۰ معرفی شد؛ پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگرهای ۱۲۰ هرتز برای میان‌رده‌ها

کوالکام از جدیدترین چیپست 5G موبایل به نام اسنپدراگون ۶۹۰ رونمایی کرد. این محصول اولین چیپست در سری ۶ است که از نسل پنجم شبکه تلفن همراه پشتیبانی کرده و امکان بهره مندی از نسخه ...

کوالکام از جدیدترین چیپست 5G موبایل به نام اسنپدراگون ۶۹۰ رونمایی کرد. این محصول اولین چیپست در سری ۶ است که از نسل - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - پنجم شبکه تلفن همراه پشتیبانی کرده و امکان بهره مندی از نسخه کندتر شبکه 5G در فرکانس‌های زیر ۶ گیگاهرتز را فراهم می‌کند.

اسپدراگون ۶۹۰ اصلاحات متعددی نسبت به چیپست‌های فعلی سری ۶ داشته و به گفته کوالکام عملکرد پردازنده مرکزی ۲۰ درصد بهتر و رندر گرافیکی آن ۶۰ درصد سریع تر از چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ است.

اسنپدراگون ۶۹۰ به لطف بهره مندی از مودم جدید اسنپدراگون X51 و با توجه به اینکه چیپست‌های سری ۶ معمولاً در گوشی‌های میان رده و اقتصادی به کار می‌روند، پشتیبانی از شبکه 5G را برای طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها امکان پذیر می‌کند. تا پیش از معرفی این محصول، پشتیبانی از شبکه 5G تنها به چیپست‌های سری ۸ کوالکام از جمله اسنپدراگون ۸۸۵ و همچنین چیپست‌های نیمه گرانقیمت اسنپدراگون 765 و 768G محدود می‌شد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران

اسنپدراگون ۶۹۰ علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G، از قابلیت‌های پیشرفته دیگری نیز برخوردار است که برای اولین بار در سری ۶ دیده می‌شوند. این چیپست از نمایشگرهای - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - با نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز و همچنین تصویربرداری 4K HDR پشتیبانی می‌کند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - که برای اولین بار در سری ۶ امکان پذیر شده اند. علاوه بر اینها سازندگان موبایل می‌توانند با - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - استفاده از این چیپست گوشی‌های میان - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - رده را به دوربین حداکثر ۱۹۲ مگاپیکسلی مجهز کنند.

با اینکه تولیدکنندگان تلفن همراه برای استفاده از اسنپدراگون ۶۹۰ در گوشی‌های جدید به زمان نیاز دارند و هنوز تا معرفی گوشی‌های ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلاری با پشتیبانی از شبکه 5G فاصله داریم، ولی ساخت این چیپست قدم بزرگی در فراگیر کردن پشتیبانی از اینترنت سریع تر برای طیف گسترده‌ای از کاربران محسوب شده و مشتریانی که بودجه خرید گوشی‌های پرچمدار و گرانقیمت را ندارند نیز می‌توانند در آینده نزدیک از - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - اینترنت پرسرعت بهره مند - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر زیراب استان مازندران - شوند.

پیش بینی می‌شود در نیمه دوم سال جاری میلادی اولین گوشی‌های مجهز به چیپست اسنپدراگون ۶۹۰ از راه برسند. HMD (مالک برند نوکیا)، موتورولا، شارپ و TCL از جمله شرکت‌هایی هستند که قصد دارند گوشی‌های جدید خود را با این چیپست روانه بازار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone