🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: به چه علت موقع روشن شدن مایکروفر فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است که مدت زمان طولانی ماکروفر را روشن نگه نداریم و بعد از هر بار استفاده طولانی مدت حداقل 5 دقیقه به دیتگاه زمان استراحت بدهیم تا به لیزر دستگاه آسیب نرسد.
  5. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه سولاردام نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17468.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

مقایسه آیپد پرو با تبلت‌های پرچمدار رقبا

اپل با معرفی دو تبلت که از نظر توان پردازش روی دست لپتاپ‌ها می‌زنند، برای رقبایش خط و نشان کشید. روی کاغذ آیپد ایر قوی‌تر از رقبایش به نظر می‌رسد اما باید دید در عمل ...

اپل با معرفی دو تبلت که از نظر توان پردازش روی دست لپتاپ‌ها می‌زنند، برای رقبایش خط و نشان کشید. روی کاغذ آیپد ایر قوی‌تر از رقبایش به نظر می‌رسد اما باید دید در عمل چگونه از آب درخواهد آمد.

آیپد ایر و آیپد نسل هشتم جدیدترین نماینده‌های اپل در بازار تبلت هستند. آیپد ایر از نظر طراحی شباهت بسیاری به نسخه پرو دارد و زیر پوسته جذاب آن سخت‌افزاری قدرتمند نهفته است. نمایشگر ۱۰.۹ اینچی این تبلت با رزولوشن ۲۳۶۰ در ۱۶۴۰ پیکسل حاشیه‌های بسیار اندکی را اطراف خود می‌بیند و همین مزیت به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - کاهش ابعاد آن کمک کرده است. قدرت دستگاه توسط چیپست ۵ نانومتری A14 بایونیک تامین می‌شود که به گفته سازنده ۲ برابر از لپ‌تاپ‌ها قوی‌تر - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - است و از نظر پردازش - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - گرافیکی هم تنه به تنه کنسول‌ها می‌زند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران

هرچند بازار تبلت به - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - مراتب خلوت‌تر از بازار پر رونق موبایل است اما آیپد ایر رقبای قدری مثل گلکسی تب S7، مایکروسافت سرفیس گو ۲ و آمازون Fire HD 10 را - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - پیش روی خود می‌بینند. برای مثال تبلت سامسونگ با نمایشگر سوپرامولد، چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی نه تنها حریف دست و پا بسته‌ای نیست، بلکه نصف آیپد ایر قیمت گذاری شده و همین کار را برای نو رسیده اپل دشوار می‌کند.

سرفیس گو ۲ هم با طراحی مینیمالیستی و در عین حال جذابش به چیپست نسل هشتمی اینتل Core m3 تکیه دارد که از ۲ هسته پردازشی با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز برخوردار است. این تبلت با ۸ - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه SSD تقریبا دو - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - سوم آیپد ایر قیمت دارد. حال باید دید مزایای آیپد جدید به حدی است که خریداران را به پرداخت چند - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - صد دلار - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - بیشتر قانع کند یا - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر آمل استان مازندران - خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone