🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11474.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

محققان MIT روشی برای تولید سوخت هیدورژنی با آب و آلومینیوم توسعه دادند

هنوز تا رسیدن به تامین انرژی هواپیماها از طریق برق فاصله زیادی داریم و به همین خاطر به دنبال تولید سوخت‌های جایگزین مثل هیدروژن هستیم. محققان اخیرا موفق شده‌اند روش ساده‌ای برای تولید سوخت هیدروژنی ...

هنوز تا رسیدن به تامین انرژی هواپیماها از طریق برق فاصله زیادی داریم و به همین خاطر به دنبال تولید سوخت‌های جایگزین مثل هیدروژن هستیم. محققان اخیرا موفق شده‌اند روش ساده‌ای برای تولید سوخت هیدروژنی از آلومینیوم و آب پیدا کنند.

پژوهشگران موسسه فناوری ماساچوست (MIT) نشان داده‌اند که می‌توان از واکنش آلومینیوم با آب برای تولید هیدروژن استفاده کرد. این واکنش در دمای اتاق اتفاق می‌افتد و می‌تواند به تشکیل آلومینیوم هیدروکسید و نشر گاز هیدروژن - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان - منجر شود.

استفاده از این واکنش در حال حاضر به دو دلیل عمده رواج ندارد؛ اولا چون - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان - آلومینیوم در هوا آزادانه‌تر با اکسیژن واکنش نشان می‌دهد و باعث تشکیل اکسید آلومینیوم می‌شود، این ترکیب جلوی ترکیب آلومینیوم با آب را می‌گیرد. پس برای کمک به انجام واکنش باید لایه رویی اکسید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان - آلومینیوم را جدا کرد و خود آلومینیوم را درون آب قرار داد. در این حین باید اطمینان یافت که اکسید آلومینیوم دوباره تشکیل نشود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان

از سوی دیگر، از خود آلومینیوم خالص می‌توان مجددا برای همین واکنش استفاده کرد. آلومینیوم در بسیاری از اقلامی که روزانه با آن‌ها سروکار داریم از جمله قوطی‌های نوشیدنی وجود دارد. در نتیجه، محققان می‌خواستند در این واکنش از زباله‌های آلومینیومی برای تولید این سوخت استفاده کنند. ولی آلومینیومی که در این اقلام به کار می‌رود، اغلب با عناصر دیگری مثل سیلیکون، منیزیم یا هر دو ترکیب می‌شود تا در برابر خوردگی مقاوم‌تر - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان - شود و استحکام بیشتری داشته باشد.

محققان برای جلوگیری از تشکیل اکسید آلومینیوم زباله‌های آلومینیومی را با ترکیبی از گالیوم و ایندیوم می‌پوشانند. این ترکیب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان - در دمای اتاق در حالت مایع باقی می‌ماند ولی می‌تواند به اکسید آلومینیوم نفوذ کند و اجازه رهاسازی هیدروژن را بدهد. نکته جالب اینجاست که ترکیب گالیوم و ایندیوم با آلومینیوم واکنش نشان نمی‌دهد و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان - در انتهای کار قابل بازیابی و استفاده مجدد است.

پژوهش MIT نشان می‌دهد که زباله‌های آلومینیومی هم می‌توانند به منبعی برای تولید هیدروژن تبدیل شوند. «داگلاس هارت»، استاد موسسه فناوری ماساچوست می‌گوید: «با استفاده از آلومینیوم به عنوان یک منبع سوختی می‌توانیم هیدروژن را با چگالی به اندازه ۱۰ برابر گاز فشرده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر همدان استان همدان - ذخیره‌سازی کنیم.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone