تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20371.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رودست کاربران تیک تاک به ترامپ؛ دو سوم صندلی‌ها در سخنرانی انتخاباتی خالی ماند

کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه تیک تاک، با تقاضای جعلی برای بلیط سخنرانی انتخاباتی دونالد ترامپ در ایالت «اکلاهما»، خالی ماندن بیش از نیمی از صندلی‌ها را رقم زدند. کاربران شبکه‌های اجتماعی در پلتفرم‌های مختلف ...

کاربران شبکه‌های اجتماعی به ویژه تیک تاک، با تقاضای جعلی برای بلیط سخنرانی - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - انتخاباتی دونالد ترامپ در ایالت «اکلاهما»، خالی ماندن بیش از نیمی از صندلی‌ها را رقم زدند.

کاربران شبکه‌های - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - اجتماعی در پلتفرم‌های مختلف شامل تیک تاک، روز یکشنبه در چندین پست‌ و ویدیو ادعایی مبنی بر ثبت نام در یک رویداد و عدم علاقه به حضور در آن را مطرح کردند. پیش از برگزاری مراسم سخنرانی ترامپ در شهر «تالسا» در ایالت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - «اکلاهما»، مدیر کمپین وی، «برد پارسکیل» عنوان کرد که بیش از یک میلیون تقاضا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - برای بلیط‌های آن وجود دارد.

با وجود این ادعا، در - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - مرکز ۱۹ هزار نفره «BOK» صندلی‌های خالی زیادی وجود داشت. در حقیقت کاربران شبکه‌های اجتماعی برای حضور در این سخنرانی ثبت نام کرده بودند و تنها با اینکار یک رقم اشتباهی را در اختیار کمپین تبلیغاتی ترامپ قرار دادند. پارسکیل رسانه‌ها و دموکرات‌ها را مقصر این موضوع جلوه داده و «مرسدس شلاپ»، معاون ارشد کمپین ترامپ تظاهرات را مانع از ورود طرفداران رئیس جمهور آمریکا به سالن دانسته - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران

با وجود چنین ادعایی، خبرنگاران گزارش کرده‌اند با وجود تظاهرات، مشکلی برای ورود طرفداران به مرکز BOK وجود نداشته است. نماینده دموکرات مجلس - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - آمریکا، «الکساندریا اوکاسیو کورتز» - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر امیرکلا استان مازندران - نسبت به این گفته‌ها در توییتی واکنش نشان داده:

«تنها چندین نوجوان در تیک تاک با ارسال درخواست جعلی برای بلیط حضور در سخنرانی ترامپ، کمپین تبلیغاتی شما را مات و مبهوت کردند.»

کاربران تیک تاک نیز پست‌های مختلفی برای این رویداد منتشر کرده‌اند که برای مثال یکی از آن‌ها عنوان کرده برای ۱۰ بلیط رایگان این رویداد ثبت نام کرده ولی در حقیقت ساکن ایالت «جورجیا» است و می‌دانسته که این صندلی‌ها خالی باقی می‌مانند.

دونالد ترامپ در حال رقابت با جو بایدن دموکرات برای انتخابات ۲۰۲۰ است و سخنرانی اخیر وی نقش مهمی در این زمینه داشت. تعداد مبتلایان به کرونا در روزهای اخیر در اکلاهما افزایش پیدا کرده و مقامات بهداشتی نسبت به برگزاری گردهمایی هشدار می‌دهند، با این حال ترامپ همچنان سخنرانی خود را برگزار کرد و با انتقادهای مختلف مواجه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone