تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: روش از بین بردن بوی بد یخچال چیست؟
    پاسخ: در صورتی که یخچال شما بوی بدی گرفته است ، بهترین راه حل این است که تمام مواد غذایی داخل یخچال را خارج نموده و پس از تمیز کردن داخل یخچال ، فضای داخلی دستگاه را با استفاده از محلول جوش شیرین و وانیل حل شده در آب تمیز نمایید. سپس چند قطعه ذغال کبابی را داخل فویل آلومینیوم قرار داده و در درون طبقات یخچال بگذارید. پس از چند روز شاهد از بین رفتن بوی بد داخل یخچال خواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20373.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

یک گام تا راه‌اندازی رقیب GPS؛ چین در آستانه تکمیل سامانه ناوبری بومی است

چین در حال آمادگی برای ارسال آخرین ماهواره خود به فضا است تا به وسیله آن، سیستم رقیب GPS را تکمیل کند و دیگر به آمریکا وابسته نباشد. تکمیل این سیستم یک قدم بزرگ محسوب ...

چین در حال آمادگی برای - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ارسال آخرین ماهواره خود به فضا است تا به وسیله آن، سیستم رقیب GPS را تکمیل کند و دیگر به آمریکا وابسته نباشد.

تکمیل این سیستم یک قدم بزرگ محسوب می‌شود چرا که چین می‌تواند توسط آن در زمان جنگ با ایالات متحده آمریکا، سیستم‌های - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - نظامی خود را آنلاین نگه دارد. علاوه بر این موضوع، پکن تاثیر خود در حوزه فناوری جهانی را نیز افزایش می‌دهد. شبکه چین که با نام «Beidou» شناخته می‌شود، از ۳۰ ماهواره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - تشکیل شده که نقش اساسی در سیستم موقعیت‌یابی و پیا‌م‌رسانی چین برعهده دارد و رقیب GPS آمریکا محسوب می‌شود.

«اندرو دمپستر»، مدیر مرکز تحقیقات مهندسی فضایی استرالیا اعلام کرده:

«اکنون ارتش چین سیستمی دارد که می‌تواند مستقل از سیستم GPS ایالات متحده آمریکا از آن استفاده ‌کند.»

ترس اصلی چین مربوط به جنگ - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - میان این کشور و آمریکا می‌شود که در این هنگام احتمالا آمریکا سیستم GPS یا سیستم موقعیت‌یابی مبتنی بر ماهواره - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - را برای رقیب خود مسدود می‌کند. «کریستوفر نیومن»، استاد حقوق و سیاست فضایی در این زمینه گفته:

«مهم‌ترین موضوع درباره این سیستم، مستقل بودن آن است. چین اکنون سیستمی دارد که می‌تواند در زمان درگیری از آن استفاده کند.»

تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران

چین بدنبال ارسال آخرین ماهواره خود به فضا طی هفته گذشته بود، اما این ماموریت به علت مشکلات فنی به تعویق افتاد. برنامه‌‌های مربوط به سیستم اختصاصی چین اواخر دهه ۹۰ میلادی شکل گرفتند و اولین نسخه Beidou در سال ۲۰۰۰ راه‌اندازی شد که سرویس‌های مبتنی بر ماهواره را برای چین فراهم می‌کرد.

نسل دوم آن در سال ۲۰۱۲ کامل شد و توانست منطقه آسیا-اقیانوسیه را پوشش دهد. سومین نسخه در زمان تکمیل شدن کل جهان را پوشش - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - ‌می‌دهد. این کشور برنامه‌های جاه‌طلبانه زیادی را دنبال می‌کند که یکی از آن‌ها، «راه ابریشم جدید» است. طی این برنامه چندین قاره از طریق راه‌آهن، جاده‌ها و مسیرهای حمل و نقل - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - بهم متصل می‌شوند.

در حال حاضر تایلند و پاکستان در حال استفاده از سیستم Beidou در موارد مختلف هستند، البته چین ادعا کرده - تعمیرات یخچال بلومبرگ در شهر گلوگاه استان مازندران - که بیش از نیمی از کشورها در جهان مصرف‌کننده این سیستم هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone