تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  4. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30108.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

اپل از آمار خیره‌کننده درآمدهای اپ‌‌ استور در تعطیلات کریسمس می‌گوید

اپل سال 2018 را با آمار و ارقام چندان جالبی به پایان نرساند. تحریم این برند از سوی بسیاری از شرکت‌های چینی و فروش کمتر از حد انتظار آیفون‌های جدید، باعث شد که از همین ...

اپل سال 2018 را با آمار و - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - ارقام چندان جالبی به پایان نرساند. تحریم این برند از سوی بسیاری از شرکت‌های چینی و فروش کمتر از حد انتظار آیفون‌های جدید، باعث شد که از همین روزهای ابتدایی - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سال جدید ارزش سهام اپل کاهشی 10 درصدی را تجربه کند.

اما با وجود این آمار نگران‌کننده، به نظر می‌رسد که کوپرتینویی‌ها حداقل تعطیلات بدی را - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پشت سر نگذاشته‌اند. به گزارش اپل فروشگاه اپ استور طی تعطیلات چند روزه کریسمس توانسته به رکورد فروش - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خیره‌کننده 1.2 میلیارد دلار دست پیدا کند. - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بخش قابل توجهی از این فروش نیز در نخستین روز سال 2019 اتفاق افتاده که آن هم به نوبه خود - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - رکوردشکنی کرده است.

تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

اپل گزارش داده که کاربران اپ استور از سراسر دنیا، ما بین شب کریسمس تا شب سال نو (24 تا 31 دسامبر) بیش از 1.22 میلیارد دلار در این فروشگاه پول خرج کرده‌اند که فقط 322 میلیون دلار آن در نخستین روز سال 2019 اتفاق افتاده؛ فروشی که یک رکورد تازه برای این برند آمریکایی به حساب می‌آید.

مطابق آمار منتشر شده بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مراقبت از خود (Self-Care) - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - محبوب‌ترین، پردانلودترین و پرفروش‌ترین محصولات اپ‌ استور در - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بوده‌اند. به عنوان مثال، بازی‌های مالتی‌پلیر بتل رویالی مثل فورتنایت و پابجی در کنار Brawl Stars، آسفالت 9 و مانستر استرایک جزو بازی‌هایی بودند که در ایام تعطیلات بیشتر از سایرین دانلود شدند.

بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مراقبت از خود جزو محبوب‌ترین محصولات بوده‌اند

اما در حوزه اپلیکیشن‌ها محصولات آموزشی و تندرستی مثل Sweat، - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - Luminosity و اپلیکیشن امنیتی 1Password توانستند سال 2019 را با قدرت استارت زده و فروش بسیار - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - خوبی را تجربه کنند. در نهایت اشاره به این موضوع هم خالی از لطف نیست که اپ استور تنها سرویس رکورددار اپل در تعطیلات کریسمس نبوده است.

به گزارش این شرکت سرویس‌های اپل موزیک، خدمات ابری، Apple Pay - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و تبلیغات اپ استور - تعمیرات یخچال می تگ در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - هم تعطیلات خوبی داشته و موفق به جابجایی چندین رکورد از لحاظ فروش شده‌اند. برای مطالعه آمار و ارقام دقیق‌ و اطلاع از جزئیات بیشتر می‌توانید همین حالا به وبسایت شرکت اپل مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone