🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از مایکروفر چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری مایکروفر باید به گونه ای باشد که گردش هوا در اطراف و به خصوص در پشت آن مناسب باشد تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
  3. سوال: دلایل خرابی المنت مایکروفر را بنویسید؟
    پاسخ: کثیفی المنت و گرفتن چربی و یا عوامل بیرون میتواند باعث آسیب رسیدن به المنت و خرابی آن بشود.
  4. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  5. سوال: علل سوختن موتور گردون مایکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40070.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کامپیوتر iMac Pro اپل بالاخره عرضه شد؛ ماشینی قدرتمند که برای هرکسی نیست

iMac Pro، قدرتمندترین کامپیوتر اپل تا به این لحظه، روز گذشته بالاخره برای سفارش در دسترس قرار گرفت و مشتریان از همین حالا می توانند نسبت به خریدش اقدام کنند. اگر از کاربران مک باشید، ...

iMac Pro، قدرتمندترین کامپیوتر اپل تا به این لحظه، روز گذشته بالاخره برای سفارش در دسترس قرار گرفت و مشتریان از همین حالا می توانند نسبت به خریدش اقدام کنند. اگر از کاربران مک باشید، به احتمال زیاد از همین حالا برای خرید آی مک پرو آماده هستید، - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - اما برای اکثر مردم که استفاده ای تخصصی از چنین دستگاهی ندارند، بهترین ایده احتمالاً فاصله گرفتن از ماشین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - 4999 دلاری اپل است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان

اپل برای نخستین - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - بار - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - در ماه ژوئن گذشته از آی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - مک پرو رونمایی کرد، بنابراین اگر به دنبال چنین کامپیوتری باشید احتمالاً از همین حالا با مشخصات کامل دستگاه آشنایی دارید. آی مک پرو به پردازنده های Intel Xeon کلاس W با 8، 10، 14 یا 18 هسته مجهز شده است؛ اما برای اکثر فعالیت ها، اپل مدل 10 هسته ای را به مردم پیشنهاد می دهد زیرا فرکانس بالاتر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - گاهی از هسته های اضافه مهم تر است. انتخاب میان دو پردازشگر - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - گرافیکی Radeon Pro Vega 56 و Radeon Pro Vega 64 نیز به خریداران سپرده شده است.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان

آی مک پرو از چهار پورت USB-C و تاندربولت بهره می برد و به چهار پورت USB-A مجهز شده است. از منظر حافظه رم هم گزینه های بسیار ارزشمندی پیش روی خریداران وجود دارد و مدل پایه دستگاه، همراه با 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - حافظه داخلی عرضه می شود و این ارقام می تواند تا 128 گیگابایت رم و 4 ترابایت حافظه داخلی هم افزایش پیدا کند.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان

اپل می گوید تمام سیستم به گونه ای بهینه شده که آی مک پرو - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - حالا با استفاده از - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - قطعاتی یکسان، عملکردی بهتر نسبت به ورک استیشن های شخصی سازی شده دارد. ضمناً ساکنین کوپرتینو معتقدند ساخت ورک استیشنی با مشخصات قابل مقایسه، در نهایت هزینه بیشتری نسبت به آی مک پرو روی دست تان خواهد گذاشت.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان

مشخصات نمایشگر ای مک پرو حقیقتاً تحسین برانگیز است. با - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - رزولوشن 5120x2880 - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - پیکسل و روشنایی 500 نیتی، نمایشگر 27 اینچی - تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان - و رتینا آی مک پرو قادر به نمایش میلیاردها رنگ است و از گاموت رنگی P3 بهره می برد. با این حال، خبری از دامنه داینامیک بالا یا HDR نیست. البته شاید هنوز برای نتیجه گیری زود باشد، اما نمایشگر آی مک های اپل همواره کیفیت بالایی داشته اند و آی مک پرو هم قطعاً همین مسیر را ادامه می دهد.

تعمیرات مایکروفر بلک اند دکر در شهر زرین شهر استان اصفهان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone