🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست توسط شما، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: آیا میتوان از اجاق گاز و فر به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: در حالت کلی مشکلی ندارد ولی بهتر است برای استفاده از فر به طور مداوم و پشت سر هم استفاده نکنید.
  3. سوال: وظیفه بوبین در اجاق گاز ها چیست؟
    پاسخ: با ایجاد جرقه،جریان الکتریکی ضعیفی به بوبین از طریق ترموکوبل منتقل می شود و بوبین باعث انتشار گاز می شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از اجاق گاز و فر چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که اجاق گاز و فر اآنجا نصب می شود دارای تهویه باشد و حتما هود و هواکش برای آن نصب شود.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در اجاق گاز و فر می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28618.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

نظارت کارفرما بر فعالیت مجازی کارکنان تا چه اندازه قانونی است؟

برخی کارمندان و کارکنان ادارات یا سازمان‌های کشور در ایجاد صفحات اینستاگرامی یا توییتری احتیاط می‌کنند. چون همیشه ترس از رصد شدن توسط کارفرما یا سایر همکاران را دارند. اما قانون ایران در این باره ...

برخی کارمندان و کارکنان ادارات یا سازمان‌های کشور در ایجاد صفحات اینستاگرامی یا توییتری احتیاط می‌کنند. چون همیشه ترس از رصد شدن توسط کارفرما یا سایر همکاران را دارند. اما قانون - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - ایران در این باره چه می‌گوید؟ از نگاه قانون کشورمان کارفرما تا چه اندازه می‌تواند بر عضویت کارکنان خود در شبکه‌های مجازی و حتی محتوای آن اعمال نظر کند؟

اخیرا تصویری از حکم تبرئه یک کارمند سازمان دولتی منتشر شده است که نشان می‌دهد کارفرما از او به اتهام رفتار - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - خلاف شئون شغلی و اداری در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - اکانت اینستاگرام شخصی‌اش، شکایت کیفری کرده است. در مقابل بازپرس به استناد موازین حقوق بشری، داشتن اکانت شخصی، حق بر خلوت و حریم خصوصی‌ را به عنوان جلوه‌های حق دسترسی آزاد به اطلاعات محسوب و متهم را تبرئه کرده است.

حالا این سوال پیش می‌آید که آیا کارفرما می‌تواند بر فعالیت‌های کارکنان خود در فضای مجازی نظارت داشته باشد و در چه شرایطی ممکن است می‌تواند از کارمند خود شکایت کند؟ برای دریافت پاسخ این سوالات - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - با «پوریا قهرمانی» وکیل پایه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - یک دادگستری گفتگو کردیم.

قهرمانی در پاسخ به این سوال دیجیاتو که آیا قانون مرز مشخصی میان زندگی شخصی و کاری در فضای مجازی مشخص کرده و حدود نظارت کارفرما بر فعالیت‌های مجازی کارکنان خود تا کجاست، تاکید کرد که مرز مشخصی برای این موضوع وجود ندارد و قاضی با تشخیص و صلاح دید خود در این باره رای می‌دهد.

تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان

قهرمانی همچنین در مورد مواردی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - ممکن است منجر به محکوم شدن کارمند شوند، گفت:

«تمام مواردی که برای آنها جرم انگاری صورت گرفته است مانند - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - کلاهبرداری، تهمت، توهین - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - و... اگر در فضای مجازی هم انجام شود جرم هستند، قابلیت پیگیری دارند و می‌توانند منجر به محکومیت فرد شود. همچنین افشای اسناد محرمانه شرکت‌ها نیز در این دسته قرار می‌گیرند.»

این وکیل پایه یک دادگستری به دیجیاتو توضیح می‌دهد که داشتن صفحه و فعالیت کردن در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - توییتر، اینستاگرام، تلگرام و سایر شبکه‌ها و پیام‌رسان‌های مجازی، جرم نیست و نمی‌توان شخصی را بخاطر فعالیت در این فضا محکوم کرد اما چنانچه افراد مواردی که در مورد آنها جرم انگاری صورت گرفته است را در این فضا انجام دهند، مرتکب جرم شده‌اند.

حالا ممکن است این سوال مطرح شود که اگر شخصی یا کارمند سازمانی در صفحه‌اش تصویری از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - خود منتشر کند، کارفرما و قانون، مجاز به انجام چه اقداماتی هستند؟

به گفته قهرمانی بر اساس ماده ۱۰۲ قانون آیین دادرسی - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - کیفری انجام هرگونه تعقیب و تحقیق در جرائم منافی عفت ممنوع است و پرسش از هیچ فردی در این - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - خصوص مجاز نیست، مگر در مواردی که - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - جرم در مرئی و منظر عام واقع شده و یا دارای شاکی یا به عنف یا سازمان یافته باشد که در این صورت، تعقیب و تحقیق فقط در محدوده شکایت و یا اوضاع و احوال مشهود توسط مقام قضائی انجام می شود:

«طبق تبصر ۱ همین قانون در جرائم منافی عفت هرگاه شاکی وجود نداشته باشد و متهم بدونه قصد اقرار داشته باشد، قاضی وی را توصیه به پوشاندن جرم و عدم اقرار می‌کند. در تبصره دوم هم آمده قاضی مکلف است عواقب شهادت فاقد شرایط قانونی را به شاهدان تذکر دهد. همچنین بر اساس سومین تبصره در جرائم مذکور در - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - این ماده، اگر بزه دیده محجور باشد، ولی یا سرپرست قانونی او حق طرح شکایت دارد. در مورد بزه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - دیده بالغی که سن او زیر هجده سال است، ولی یا سرپرست قانونی او نیز حق طرح - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - شکایت دارد.»

قهرمانی در پاسخ به سوال دیگر دیجیاتو درباره اعتبار قانونی بخشنامه‌های - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - درون سازمانی که کارمندان را از - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - فعالیت در فضای مجازی منع - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - کرده یا هنگام استخدام از آنها تعهد می‌گیرند تا به چنین مواردی عمل کنند، توضیح - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - داد:

«بخشنامه‌های درون سازمانی اعتبار قانونی ندارند و سازمان نمی‌تواند با استناد بر آنها حتی درصورتیکه کارمندی آن را امضا کرده باشد، از او بابت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - عدم رعایت - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - بخشنامه، شکایت کند. - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - بلکه کارمند یا فرد می‌تواند با مراجعه به دیوان عدالت اداری - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - ابطال چنین مواردی را درخواست کند. چراکه - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - بر اساس قانون حق - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - فرد را نمی‌توان از او گرفت یا در بخشنامه‌ها حقوق افراد را - تعمیرات اجاق گاز و فر اسنوا در شهر الوند استان زنجان - از آنها سلب کرد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رخساره نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
یه سایت تعمیر لوازم خانگی بهتون معرفی میکنم *****
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone