تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: آیا باید بعد از عقب یا جلو کشیدن یخچال ، دستگاه را چند ساعت از برق بکشیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  3. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
  4. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42375.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ به یابندگان رخته های امنیتی موبایل هایش تا 200 هزار دلار پاداش می دهد

سامسونگ به تازگی برنامه ای برای پاداش به یابندگان رخنه های امنیتی راه اندازی کرده و افرادی که باگ یا مشکلی امنیتی را کشف کرده و سپس به واحد محصولات و سرویس های کمپانی اطلاع ...

سامسونگ به تازگی برنامه ای برای پاداش به یابندگان رخنه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - های امنیتی راه اندازی کرده و افرادی که باگ یا مشکلی امنیتی را کشف کرده و سپس به واحد محصولات و سرویس های کمپانی اطلاع دهند، 200 دلار الی 200 هزار دلار به عنوان جایزه دریافت می کنند.

این برنامه، 38 موبایل مختلف از سال 2015 تا به امروز را مورد پوشش قرار می دهد و سرویس هایی مانند سامسونگ پی، سامسونگ پَس، بیکسبی و غیره را نیز - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شامل می شود.

برای تایید صلاحیت، مشارکت کنندگان باید یک اثبات - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مفهوم برای آسیب پذیری مورد نظرشان روی آخرین نسخه از فرمور دستگاه تهیه کنند. نکته جالب این است که سامسونگ بیشتر به دنبال آن دسته از رخنه های امنیتی است - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - که بدون ارتباط فیزیکی انجام می شوند؛ به عبارت دیگر، آسیب پذیری هایی که نیازی به به اتصال به دستگاهی دیگر ندارند.

علاوه بر این، - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - مشارکت کنندگان اجازه انتشار عمومی کشف خود را پیش از اینکه سامسونگ خود آن ها را مورد بررسی قرار دهد ندارند که می تواند بین 2 روز الی 2 ماه متغیر باشد. برای مشاهده لیست دستگاه ها و سرویس های مورد پشتیبانی از برنامه Mobile Security Rewards سامسونگ، می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone