تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: کمپرسور یا همان موتور یخچال وظیفه متراکم کردن و افزایش فشار گاز را بر عهده دارد که به تبع آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش نموده و با عبور از لوله موئی به دلیل کاهش ناگهانی فشار دمای آن افت شدیدی نموده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  3. سوال: هزینه تعمیر یخچال من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42370.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

دانشمندان دوربین جراحی جدیدی را ساخته اند که از بیرون، داخل بدن بیمار را نشان می دهد

تیمی متشکل از دانشمندان اسکاتلندی دوربینی را توسعه داده اند که می تواند داخل بدن انسان را از بیرون تماشا کند. این دستگاه به گفته پژوهشگران و سازندگانش می تواند در اندوسکوپی ها و جراحی ...

تیمی متشکل از دانشمندان اسکاتلندی دوربینی را توسعه داده اند که می تواند داخل بدن انسان را از بیرون تماشا کند. این دستگاه به گفته پژوهشگران و سازندگانش می تواند در اندوسکوپی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ها و جراحی های دیگر کاربرد بسیاری داشته باشد.

جراحی آندوسکوپی یکی از دشوارترین اعمال جراحی درمانی و تشخیصی است که پزشک با استفاده از آن چندین اسکوپ را وارد بدن کرده تا بیماری ها را از طریق شکاف های کوچک ایجاد شده درمان کند یا تشخیص دهد.

اگرچه هر کدام از اسکوپ ها به دوربین و منبع نوری خاص خود مجهز - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - هستند ولی تحت نظر داشتن آن ها از خارج بدن، نیازمند اشعه ایکس است و به هر حال همه این ها تجهیزات گرانی هستند. دوربین توسعه یافته توسط محققین دانشگاه ادینزبورگ اما کار را برای همه ساده کرده.

دستگاه - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - آن ها قادر بوده که در شرایط نرمال، نور را در عمق 20 سانتی متری بدن تشخیص دهد. نور اسکوپ ها به قدری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زیاد هست که کاملا از بدن خارج شود اما دیگر اعضای بدن و بافت ها جلوی خروج آن را می گیرند و جراح متوجه نمی شود که تا کجا پیش رفته است اما این دوربین قادر است کوچکترین ذرات نور را هم تشخیص داده و آن ها را دریافت کند.

سپس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - بر اساس همه این موارد، یک تصویر واقعی از جایگاه اسکوپ ها در بدن ارائه می دهد تا جراح به خوبی مسلط به کار خود باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone