تعمیرات یخچال سیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  2. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  3. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42376.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

پشتیبانی از اپلیکیشن های پی سی و مک گوگل درایو تا سال آینده متوقف می شود

گوگل امروز با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرده که پشتیبانی از اپلیکیشن دسکتاپ گوگل درایو را تا سال آینده متوقف خواهد کرد. طبق بیانیه گوگل، قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های پی سی و مک ...

گوگل امروز با انتشار یک پست وبلاگی اعلام کرده که پشتیبانی از اپلیکیشن دسکتاپ گوگل درایو را تا - تعمیرات یخچال سیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سال آینده متوقف خواهد کرد. طبق بیانیه گوگل، قطع پشتیبانی از اپلیکیشن های پی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - سی و مک گوگل درایو از ۱۱ دسامبر امسال (۲۰ آذر) آغاز می شود، اما سرویس در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۸ (برابر با ۲۱ اسفند ماه ۹۶) به طور کامل غیر فعال خواهد شد.

کاربران گوگل درایو در دسکتاپ قرار است که از ماه اکتبر نوتیفیکیشن هایی دریافت کنند که قطع پشتیبانی از اپلیکیشن را به آن ها اطلاع رسانی می کند. همچنین گوگل تلاش خواهد کرد تا این دسته از کاربران را به استفاده از دو جایگزین گوگل درایو در دسکتاپ تشویق کند.

تعمیرات یخچال سیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

این دو جایگزین اپلیکیشن های Backup and Sync و Drive File Streamer هستند که اولی - تعمیرات یخچال سیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از لحاظ عملکرد و امکانات تقریبا به گوگل درایو شباهت دارد و دومی سرویسی است برای آنکه به تمام فایل های گوگل درایوتان به طور مستقیم از درایوهای رایانه دسترسی داشته باشید.

این دو اپلیکیشن تفاوت های کوچکی با یکدیگر دارند، هر چند به نظر می رسد که برای اکثر استفاده کنندگان از نسخه دسکتاپ گوگل درایو، Backup and Sync جایگزین ایده آل تری محسوب شود. البته عدم پشتیبانی از درایوهای NAS در Backup and Sync موضوعی است که بسیاری از پاوریوزرها در - تعمیرات یخچال سیلور در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مورد آن شکایت دارند.

توجه داشته باشید که این قطع پشتیبانی فقط در نسخه دسکتاپ گوگل درایو انجام می گیرد و نسخه تحت وب و اپلیکیشن های موبایل این سرویس کماکان به قوت خود پا بر جا خواهند بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone