تعمیرات یخچال یخساران در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
  2. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  3. سوال: درجه یخچال در زمستان و تابستان باید روی چند باشد؟
    پاسخ: درجه نرمال یخچال به صورت حد وسط تعیین شده روی 3+ و درجه نرمال فریزر 19- میباشد. و در فصول مختلف نیازی به تغییر درجات وجود ندارد.
  4. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  5. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42372.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت در روز پایانی ماه اکتبر، رویدادی برای دستگاه های سرفس برگزار می کند

مدیر واحد سرفس مایکروسافت، قرار است در روز پایانی ماه اکتبر، نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded این کمپانی در شهر لندن داشته باشد. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده پانوس پانای، سخنران این ...

مدیر واحد سرفس مایکروسافت، قرار است در روز پایانی ماه اکتبر، نطقی در رویداد سالانه و دو روزه Future Decoded این کمپانی در شهر لندن داشته باشد. مایکروسافت اخیراً اعلام کرده پانوس پانای، - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - سخنران این مراسم خواهد بود و از آن جایی - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - که مایکروسافت - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - معمولاً دیوایس های سرفس را در ماه اکتبر معرفی می کند، انتظار می رود شاهد رونمایی از حداقل یک دیوایس تازه باشیم.

همانطور که پیشتر گفته شده، ما در مسیر دسترسی پذیری ویندوز 10 روی دیوایس های اسنپدراگون طی امسال هستیم. مایکروسافت و کوالکام به همکاری نزدیک با شرکایی مانند ایسوس، اچ پی و لنوو ادامه می دهند تا - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - دیوایس هایی همیشه متصل را به - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - همراه اتصال همیشه روشن LTE و عمر باتری - تعمیرات یخچال یخساران در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - عالی به بازار عرضه کنیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone