تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  2. سوال: نقش کمپرسور در یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
  3. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  4. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه ، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42371.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

آیا موبایل mblu Zero میزو، نخستین موبایل واقعاً بدون حاشیه خواهد بود؟

موبایل هایی مانند گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی V30 امروزه با شعار «نمایشگر بدون حاشیه» عرضه می شوند. چه با استفاده از این عبارت موافق باشید چه خیر، حقیقت آن است این که ...

موبایل هایی مانند گلکسی نوت 8 سامسونگ و ال جی V30 امروزه با شعار «نمایشگر بدون حاشیه» عرضه می شوند. چه با استفاده از این عبارت موافق باشید چه خیر، حقیقت آن است این که این موبایل ها دقیقاً بدون حاشیه نیستند و معمولاً حاشیه اندکی در زیر نمایشگر دارند.

اما این رویه ممکن است به زودی تغییر کند، زیراً اخیراً تصویری از سوی منابع چینی در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده که موبایلی واقعاً بدون حاشیه را از Meizu نشان می دهد. پوستر موبایل mblu Zero، بسیار - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - با کیفیت بوده و از همان فونتی بهره می برد که معمولاً Meizu - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - در محتویات تبلیغاتی خود به کار می گیرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

در بالای تصویر دستگاه، شعار «جهانِ نمایشگری تازه» نیز به چشم می خورد که - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - سبب می شود اندکی نسبت به صحت داشتن تصویر مطمئن تر شویم. اگر میزو واقعاً مشغول توسعه چنین دستگاهی باشیم، به نظر می رسد باید به تصمیمات خرق عادت کمپانی چینی از منظر طراحی عادت کنیم؛ زیرا موبایل های Pro - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - 7 و X2 میزو هم به نمایشگر ثانویه در پشت مجهز بودند که آنها را از سایر همتایان متمایز می کرد.

در خبرهای افشایی هم چنین آمده که دستگاه قیمتی برابر با 620 دلار خواهد داشت. اگرچه این قیمت گذاری روی کاغذ بسیار هیجان - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - انگیز به نظر می رسد، اما ممکن است به معنای استفاده از پردازنده های نه چندان قدرتمند مدیاتک باشد که پیشتر شاهدشان روی دیوایس های میزو بوده ایم. اما در هر حال، دستگاهی حقیقتاً بدون حاشیه فارغ از مشخصات سخت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - افزاری بسیار جالب به نظر می رسد و امید می رود در آینده نزدیک خبرهای بیشتری درباره Meizo - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - mblu Zero بشنویم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone