تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  4. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده دیر به دیر از یخساز و یا قطع و وصل برق ممکن است باعث ایجاد چسبندگی در یخ های درون باکس یخ شده و امکان خروج یخ به صورت قالبی از بین می رود. همچنین خرابی سلونوئید یا گیربکس یخ ریز نیز میتواند باعث شوند که یخ فقط به صورت خرد شده بیرون بیاید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42379.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

وال استریت ژورنال: تشخیص چهره، جایگزین سنسور Touch ID در آیفون 8 می شود

در حالی که کمتر از یک هفته تا رویداد بزرگ اپل و معرفی آیفون های جدید این کمپانی باقی مانده، روز به روز اطلاعات بیشتری درباره مدل سالگرد ده سالگی آیفون به گوش می رسد. ...

در حالی که کمتر از یک هفته تا رویداد بزرگ اپل و معرفی آیفون های جدید این کمپانی باقی مانده، روز به روز اطلاعات بیشتری درباره - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - مدل سالگرد ده سالگی آیفون به گوش می رسد. طی چند وقت اخیر شنیدیم که اپل به خاطر محدودیت زمان، از ایده تعبیه سنسور اثر انگشت در داخل نمایشگر OLED صرف نظر کرده و در عوض، دکمه ای فیزیکی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - روی بدنه پشتی دستگاه قرار می دهد.

اما وال استریت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - ژورنال به نقل از منابع قابل اطمینان می گوید که تعبیه Touch ID - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در داخل نمایشگر، پیچیدگی های بیشتری نسبت به آنچه اپل ابتدا تصور می کرد به وجود آورده و با نزدیک شدن به - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تاریخ عرضه دستگاه، کنار گذاشته شده است. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - در عوض، آیفون 8 به کاربران اجازه می دهد دستگاه خود را با روش های سنتی تری مانند پسوورد باز کنند.

با این همه، همین منابع مدعی شده اند که اپل از قابلیتی برای تشخیص چهره رونمایی خواهد کرد که جایگزین سنسور اثر انگشت می شود. گفتنی است تلاش برای تعبیه Touch ID در داخل نمایشگر، باعث - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - بروز تاخیرهایی در روند توسعه دستگاه شده و تولید انبوه، صرفاً به این خاطر یک ماه عقب افتاده است. پس از این نیز، تولید انبوه برای مدت بیشتری به تعویق افتاد زیرا اپل تصمیم گرفت از نمایشگر OLED در موبایل تازه اش استفاده کند؛ درست مانند کاری - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - که سامسونگ به انجام رساند.

برخلاف نمایشگرهای OLED موبایل های سامسونگ، پنل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - های نمایشگر آیفون 8 توسط یکی از زیرشاخه های سامسونگ الکترونیکس در ویتنام و به صورت اختصاصی برای آیفون 8 تولید می شود تا پنلی لمسی خارج از نمایشگر داشته باشند. - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - علاوه بر این، روند تولید آیفون اندکی نسبت به سایر همتایان پیچیده تر بوده و لایه های بیشتری را نسبت به پروسه تولید دیوایس های سامسونگ شامل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - می شود که احتمال خطا - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - را افزایش می دهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone