تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  4. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای یخچال من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42378.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

موتور هوم 1 میلیون دلاری Signature 1200، میزبانی برای خانواده و پورشه شماست

در حالی که نمایشگاه Caravan Salon دوسلدورف در حال برگزاری است، یکی از جدیدترین موتور هوم های معرفی شده در این رویداد، اتومبیلی بسیار گران قیمت است که ابعادی به اندازه اتوبوس داشته و از ...

در حالی که نمایشگاه Caravan Salon دوسلدورف در حال برگزاری است، یکی از جدیدترین موتور هوم های معرفی شده در این رویداد، اتومبیلی بسیار گران قیمت است که ابعادی به اندازه اتوبوس - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - داشته و از موتور 523 اسب بخاری مرسدس بهره می برد. اما نکته جالب درباره این موتور هوم آن است که در گاراژ پشتی، می تواند میزبان اتومبیلی مانند Mercedes Sl یا پورشه 911 یا مینی کوپر باشد. بنابراین می توانید در مسافرت های آخر هفته، موتور هوم - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - را در جایی پارک کنید و با اتومبیل سنتی ترتان به گشت و گذار بروید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

موتور هوم Signature 1200 توسط کمپانی آلمانی Variomobil ساخته شده و طولی برابر با 12 متر دارد. اما تنها ویژگی برجسته Signature 1200، گاراژ پشتی آن نیست و با پرداخت یک میلیون دلار، می توانید انتظار دسترسی به امکاناتی مانند دوربین 360 درجه ای، تعلیق هوا، تکنولوژی های کمک - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - به راننده مانند هشدار خارج شدن از مسیر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - و ترمز کمکی نیز باشید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

Variomobile می گوید Signature 1200 در - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - سه مدل با ابعاد گاراژ گوناگون عرضه می شود تا بتوانید بسته به اتومبیل دیگرتان، دست به انتخاب بزنید. اگرچه این گاراژ پشتی اندکی بیش از حد لوکس به نظر می رسد، اما قطعاً برای مسافرت های طولانی در ایام تعطیلات می تواند بسیار کاربردی باشد؛ خصوصاً اگر امکان حرکت در جاده های اطراف با یک موتور هوم سنگین وزن میسر نباشد.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

کابین داخلی Signature 1200 از جنس فایبرگلاس است و تمام تجهیزات، کاملاً لوکس بوده و بسته به دلخواه هر مشتری، شخصی سازی می شوند. از جمله تجهیزات داخل این موتور هوم می توان به یخچال، ماشین ظرفشویی، یک دستشویی کامل همراه با سینک سنگی، تلویزیون LED، سیستم صوتی Bose، اثاثی مانند مبل و صندلی و نورپردازی قابل کنترل با مایکروپردازنده اشاره کرد. در هر کابین، 4 الی 6 نفر قادر به زندگی هستند و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - تخت هایی در بالای صندلی های کابین راننده قرار گرفته است.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

در نهایت گفتنی است که Signature 1200 برای هرکسی که خود را عاشق اتومبیل های RV می داند ساخته نشده و این موضوع، از قیمت 925 هزار دلاری آن مشخص است. با این همه، در صورت پرداخت نزدیک به 1 میلیون دلار، مطمئن می شوید به راحت ترین و مجهز ترین RV موجود در بازار دسترسی یافته اید و شاید دیگر لازم نباشد که هیچوقت به خانه تان بازگردید.

تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone