تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا مخزن خالی یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را تازه به برق میزنید 12 ساعت زمان نیاز است تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از آن یخساز شروع به تولید یخ نموده و حدودا دو الی سه روز زمان میبرد تا مخزن یخساز پر شود. فشار آب منزل و حجم مواد غذایی درون فریزر و باز و بسته کردن درب یخچال در طول روز نیز در سرعت ساخت یخ موثر است.
  2. سوال: قیمت موتور یخچال چقدر است؟
    پاسخ: قیمت موتور یخچال با توجه به نوع و ابعاد یخچال متفاوت بوده و قدرت موتور بر حسب پارامتر اسب بخار دسته بندی میشود. مهم ترین خصوصیت موتورحجم جابجایی و توان موتور میباشد که با توجه به مارک موتور و نوع سیم پیچ قیمت های متفاوتی دارد.
  3. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42373.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

به بهانه نزدیکی به دانشگاه ها؛ بهترین بازی های موبایل برای اوقات فراغت کوتاه مدت

استفاده درست از اوقات فراغت بین بعضی فعالیت ها می تواند یکی از بهترین راه ها برای غلبه به خستگی یا بی حوصلگی باشد. زمان هایی کم که با آن ها می توانید به روز ...

استفاده درست از اوقات فراغت بین بعضی فعالیت ها می تواند یکی از بهترین راه ها برای غلبه به خستگی یا بی حوصلگی باشد. زمان هایی کم که با آن ها می توانید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به روز خود رنگ و بویی متفاوت و آرام ببخشید. اینکه از کدام روش برای گذراندن اوقات فراعت کوتاه خود استفاده می کنید، طبیعتا بستگی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به سلیقه تان دارد اما همیشه یکی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - از بهترین گزینه ها بازی های موبایل است.

عناوین اسمارت فون ها به واسطه ذات سرگرم کننده خود، می توانند بی حوصلگی را از مخاطب دور کرده و به او انرژی بدهند. به خاطر نزدیکی به شروع دانشگاه ها، تصمیم گرفتیم روی همین بازی ها دست گذاشته و آن هایی که ضمن سادگی، ذهن را خیلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به چالش نمی کشند معرفی کنیم. بنابراین اگر از خستگی بعد از کلاس های درسی، انتظار برای رسیدن اتوبوس یا مترو کلافه شده اید، مطلب پیش - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - رو را از دست - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ندهید.

Karl و TiKiTaKa

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

بعد از تجربه Karl و TiKiTaKa بود که توانستیم با اطمینان بگوییم 111% استاد ساخت عناوین ساده است. لقبی که پیش از این به Ketchapp داده شده بود ولی با توجه به وضعیت کنونی فرانسوی ها [حتی با بهبود اپلیکیشن های این سازنده] شاید 111% بهترین جایگزین برای آن ها باشد. در هر دو بازی هم تنها یک وظیفه دارید؛ دشمنان را کشته و بیشترین رکورد ممکن را بزنید. مبارزات TiKiTaKa نوبتی هستند. یعنی ابتدا شما حمله کرده و سپس نوبت به حریف می رسد. برای هجوم به سمت دشمنان هم کافیست انگشت خود را کشیده و شخصیت داستان را به سمت دشمنان پرتاب کنید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Karl هم به بازیکن نقش یک سامورایی تنها را داده و او باید به واسطه شمشیر خود، چاقوها یا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شوریکن هایی [ستاره نینجا] که به سمت تان پرتاب می شود را نابود کند. بدین صورت که برای حمله به دشمنان باید انگشت تان را روی صفحه لمسی گذاشته و به عقب بکشید. نکته جالب اینجاست که با حرکت پروتاگونیست بازی شوریکن و چاقوها هم به او نزدیک می شوند. بنابراین مجبورید به گونه ای سامورایی را جا به جا کنید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تا نه تنها به دشمنان ضربه بزنید بلکه مراقب باشید به آن ها برخورد نکرده و برای حرکت بعدی آزادانه تصمیم بگیرید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

TiKiTaKa

سازنده: 111% قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 26.6 مگابایت زبان:
تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Karl!

سازنده: 111% قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - و اندروید حجم: 78.6 / 27.15 مگابایت زبان:

Dancing Line و Piano Tiles 2

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

معمولا وقتی که خسته هستید یا می خواهید به ذهن خود استراحت دهید، گوش دادن به موسیقی یکی از بهترین راه های ممکن است. خوب ما یک پیشنهاد جذاب تر داریم. چه بهتر که این موسیقی زیبا را در قالب یک بازی جذاب شنیده و در کنار آرامش سرگرم نشوید؟ چیتا موبایل از آن دست استودیوهایی است که با دو عنوانش معروفش آمده تا به این لحظه زیبا رنگ و بوی واقعیت ببخشد. دو عنوانی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که با وجود - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - شباهت های فراوان شان، از دیدگاه مکانیزم های اصلی گیم پلی کاملا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - در تضاد با یکدیگر هستند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

در Piano Tiles 2 باید - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - روی کاشی های مشخص شده ضربه زده یا انگشت خود را روی آن ها بکشید. با پیشروی بیشتر سرعت فرود آمدن کاشی ها افزایش پیدا کرده و چالش بیشتری را تجربه می کنید. در Dancing Line هم مهمترین وظیفه شما این است تا هنگامی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - که خط [شخصیت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داستان] به مانعی رسیدید روی اسمارت فون کلیک نمایید تا جهتش را عوض کند. اما این تفاوت که گفتیم کجاست؟ اگر در Piano - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Tiles 2 با لمس کاشی ها به نت ها کمک می کردید تا نواخته شوند. Dancing - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - Line دقیقا خلاف آن بوده و این نت ها هستند که به یاری بازیکن ها می آیند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Dancing Line

سازنده: Cheetah Games قیمت: رایگان دسته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 134 / 44.7 مگابایت زبان:
تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Piano Tiles 2

سازنده: Clean Master Games قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - عامل: iOS و اندروید حجم: 36.8 / 17.4 مگابایت زبان:

Break Liner

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

شاید از دیدگاه سادگی، Break Liner تفاوت چندانی با بقیه عناوین Ketchapp نداشته باشد و همانند آن ها یک دست برای تجربه بازی کفایت کند ولی سازنده با ارائه یک تجربه اتمسفریک که بعدها با Hazy Race دوباره آن را دیدیم توانست Break Liner را به بهترین ساخته سال 2016 خود تبدیل کند. بازی سه میله به رنگ های قرمز، مشکی و زرد - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - داشته و مکانیزم های گیم پلی این اپلیکیشن هم پیرامون همین اجسام می چرخند.

شما هر بار که صفحه اسمارت فون را لمس نمایید، فضاپیما سعی می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کند تا مسیرش را تغییر داده و به طرف مقابل حرکت نماید. اگر میله پیش رو زرد باشد، این وسیله آن را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - خرد کرده و به مسیرش ادامه می دهد. میله قرمز هم به معنای باخت است. میله سیاه چی؟ با یک بار برخورد به این اجسام هیچ اتفاقی نخواهد افتاد ولی برای بار دوم خواهید باخت. به یاد داشته باشید که با کاهش سرعت فضاپیما [نزدن روی صفحه لمسی] می بازید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Break Liner

سازنده: Ketchapp قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 69 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - / 27 مگابایت زبان:

KAMI 2

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

معمولا بازی های معمایی چون ذهن - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - را درگیر خود می کنند، عناوین خوبی برای آرامش گرفتن نیستند. پس چرا KAMI 2 را بین اپلیکیشن های لیست میبینیم؟ جوابش را باید لا به لای پازل های KAMI 2 پیدا کنیم. معماها به گونه ای طراحی شده اند تا ضمن سادگی، شما را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - به اشتباه بیاندازند. برای جواب به آن ها، نهایت چند حرکت کفایت می کند ولی نکته اینجاست به علت طراحی استثنایی پازل ها شاید دقیقه ها وقت تان را پای یک مرحله بگذارید.

به همین خاطر هنگام انجام معماها احساس خوشایندی به بازیکن ها دست می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - دهد و همین احساس خوشایند می تواند آن ها را به آرامش برساند. همانند نسخه پیشین، در KAMI 2 محیط به چندین کاغذ رنگی مختلف تقسیم شده است. حالا اگر با یک رنگ متفاوت روی یکی از این - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کاغذها کلیک کنید، کاغذ رنگی تا جایی که راهش آزاد باشد تمام آن قسمت را رنگی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کند. بخش سخت ماجرا هم آنجاست که تعداد حرکت ها محدود هستند.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

KAMI 2

سازنده: Simple Machine قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 145 / 38.7 مگابایت زبان:

Soccer Stars

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Soccer Stars به دو علت مهم توانسته - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - راهش را به لیست پیدا کند؛ یکی اینکه حالت آنلاین بازی حجم کمی مصرف کرده و از - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - آن مهم تر، می توانید ساخته مینی کلیپ را به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صورت دو نفره و آفلاین انجام دهید. بنابراین با وجود مکانیزم های جذاب گیم پلی و مسابقات کوتاه، Soccer Stars از بهترین گزینه ها برای گذراندن وقت در دانشگاه ها با دوستان تان یا تنهایی است. در Soccer Stars بازیکن ها مهره هایی دایره - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ای شکل بوده و حالا با پرتاب آن ها به سمت توپ باید سعی کنید به حریف گل بزنید. یک تجربه متفاوت از ورزش فوتبال که پیشنهاد می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - کنیم آن را از دست - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - ندهید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Soccer Stars

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 68.5 / 35.6 - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - مگابایت زبان:

Atomas و 2048

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

2048 از آن بازی ها است که هیچوقت تکراری نمی شود. هر وقت به سمت بازی بروید باز هم سرگرم می شوید و دلیلش این است که شاید یادگیری مکانیزم های گیم پلی وقت زیادی از بازیکن ها نگیرد ولی برای حرفه ای شدن و کسب بهترین رکورد باید تلاش کنید. بنابراین چون قضیه «رقابت» همیشه مطرح است، بازیکن سعی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - می کند تا بهتر شود و کم پیش می آید تا طعم خستگی را بچشد. همانگونه که احتمالا می دانید، در 2048 باید با گذاشتن اعداد روی هم به یک رقم بزرگتر برسید.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

مثلا - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - 2 را روی 2 گذاشته و سپس آن ها را روی 4 بگذارید. این روند تا جایی که برای حرکت بعدی آزادی داشته باشید ادامه می یابد. گیم پلی Atomas هم به نوعی به همین - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - صورت است. با این تفاوت که اینجا با عنصرهای شیمی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - سر و کار دارید و جای کنار هم گذاشتن اعداد باید اتم ها را پرتاب کنید. به صورتی که با هر پرتاب باید سعی کنید تا اتم های مشابه را کنار یکدیگر بگذارید و امتیاز بیشتری به دست بیاورد. اگر از 2048 خسته شده اید، Atomas با گیم پلی جالب خود می - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی - تواند جایگزین خوبی باشد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

2048

سازنده: Gabriele Cirulli قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 15.5 / 1.5 مگابایت زبان:
تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر بوکان استان آذربایجان غربی

Atomas

سازنده: Max Gittel قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 12.8 / 14.3 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone