تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  2. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  3. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: بر اثر جابجایی و کج شدن یخچال ، روغن کمپرسور وارد لوله های گاز میشود و باید بعد از جابجایی 10 ساعت صبر کنید تا این روغن به درون کمپرسور باز گردد. در صورتی که یخچال را بعد از جابجایی بلافاصله به برق بزنید گاز پشت روغن موجود در لوله ها گیر کرده و باعث ایجاد کیپی در مدار میشود و باید دستگاه شارژ گاز شود.
  5. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16599.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

کلادفلر: امنیت سایبری تا یک دهه آینده شبیه به سیستم تصفیه آب می‌شود

کرونا تغییرات زیادی در زندگی و شرایط کاری افراد ایجاد کرده و بسیاری از کارکنان در سراسر جهان دورکار شده‌اند که همین موضوع اهمیت امنیت سایبری را افزایش می‌دهد و کلادفلر تغییر در آن را ...

کرونا تغییرات زیادی در زندگی و شرایط کاری افراد ایجاد کرده و بسیاری از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - کارکنان در سراسر جهان دورکار شده‌اند که همین موضوع اهمیت امنیت سایبری را افزایش می‌دهد و کلادفلر تغییر در آن را پیش‌بینی کرده است.

مدیر ارشد عملیاتی کلادفلر به نام «میشل زاتلین» - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - به تازگی در مصاحبه‌ای اعلام کرده که امنیت سایبری تا دهه آینده هیچ شباهتی به امروز نخواهد داشت و بیشتر شبیه به یک سیستم تصفیه آب کار می‌کند.

زاتلین در این مصاحبه گفته:

«طبق دیدگاه من، در آینده امنیت سایبری مشابه سیستم تصفیه آب کار می‌کند: اگر بخواهید به اینترنت وصل شوید، باید از طریق شبکه امنیت سایبری کلادفلر یا کمپانی دیگری به چنین ارتباطی دست پیدا کنید. ما می‌خواهیم این ارتباط را پاکسازی کنیم و از عدم وجود مشکل در اطلاعات مطمئن شویم.»

ایده اصلی این است که تهدیدات پیش از اینکه به کاربر برسند، نابود شوند یا اینکه در همان مراحل اولیه حمله از بین بروند.

یکی از دلایل چنین موضوعی، افزایش حملات سایبری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - با دورکاری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - کارکنان به علت شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف جهان است. در حال حاضر اکثر اقدامات امنیتی سایبری که شرکت‌ها از آن استفاده می‌کنند، شامل راه‌حل‌های سخت افزاری و نرم افزار برای محافظت از یک مکان می‌شود و با توجه به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - دورکاری افراد، حفظ امنیت شبکه شرکت دشوارتر از گذشته شده و باید به دنبال رویکرد متفاوتی بود.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس

زاتلین ادامه داده:

«ناگهان اکثر افراد از خانه یعنی یک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - محیط جدید شروع به کار کردند - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - که همین موضوع افزایش حملات سایبری - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - را در پی داشته. مهاجمان دورکاری را یک نقص می‌دانند و از آن استفاده می‌کنند.»

به اعتقاد کلادفلر سیستم‌های امنیت ابری می‌توانند با چنین روندی مقابله کنند و کارکنان دورکار پیش از اتصال به شبکه شرکت، می‌توانند از راه‌حل‌های امنیت سایبری مبتی بر کلود عبور کنند. با توجه به این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر نی ریز استان فارس - موضوع اگر در دهه آینده با مشکلی مانند کرونا مواجه شویم، تعداد حملات سایبری به علت دورکاری افزایش پیدا نمی‌کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone