تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر یخچال به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16594.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اینترنت ماهواره‌ای استارلینک در برابر رقبای خود چه عملکردی دارد؟

اسپیس ایکس به تازگی شروع به آزمایش عمومی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک کرده و حالا عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفته است. برخی کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ماهانه ۹۹ دلار و همچنین تهیه تجهیزات زمینی ...

اسپیس ایکس به تازگی شروع به آزمایش عمومی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک کرده و حالا عملکرد آن مورد بررسی قرار گرفته است.

برخی کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغ ماهانه ۹۹ دلار و همچنین تهیه تجهیزات زمینی به ارزش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - ۴۹۹ دلار، در آزمایش عمومی اینترنت ماهواره‌ای استارلینک شرکت کنند. در گذشته در برخی آزمایش‌های اولیه و خصوصی عملکرد این سرویس مشخص شده بود، اما حالا با شروع آزمایش عمومی، عملکرد آن دقیقتر مورد بررسی قرار گرفته است.

در بازار اینترنت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - ماهواره‌ای شرکت‌هایی مانند «HughesNet» و «Viasat» حکمرانی می‌کنند که عملکرد چندان مناسبی ندارند. در ایمیل ارسالی اسپیس ایکس به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - سرعت ۵۰ تا ۱۵۰ مگابیت بر ثانیه اشاره شده بود که البته نسبت به گذشته افزایش داشته است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران

مردم در مناطقی که به اینترنت کابلی یا فیبر نوری دسترسی ندارند، از اینترنت ماهواره‌ای استفاده می‌کنند. طبق گزارش‌ها، میانگین سرعت دانلود HughesNet در ماه اکتبر ۲۰۲۰ برابر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - ۱۹.۸۴ مگابیت بر ثانیه بوده و سرعت Viasat به ۲۴.۷۵ مگابیت بر ثانیه رسیده. سرعت آپلود این شرکت‌ها به ترتیب - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - برابر ۲.۶۴ و ۳.۲۵ مگابیت بر ثانیه بوده است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران

استارلینک در مقایسه با رقبای خود عملکرد بسیار بهتری داشته و به ترتیب سرعت دانلود و آپلود برابر ۷۹.۵ و ۱۳.۸ مگابیت بر ثانیه در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اینترنت ماهواره‌ای اسپیس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - ایکس تنها در زمینه سرعت دانلود و آپلود عملکرد بالایی ندارد، بلکه در بخش تاخیر نیز عملکرد بی‌نظیری نسبت به رقبای خود دارد.

زمان تاخیر اینترنت ماهواره‌ای استارلینک برابر ۴۲ میلی ثانیه است که اگرچه نسبت به اینترنت سیمی عملکرد ضعیفتری دارد و مشابه اینترنت 4G LTE‌ است، اما نسبت به تاخیر ۷۲۸ و ۶۴۳ میلی‌ ثانیه شرکت‌های HughesNet و Viasat بسیار بهتر است. اسپیس ایکس می‌خواهد تا تابستان ۲۰۲۱ به تاخیر ۱۶ تا ۱۹ میلی ثانیه‌ای دست پیدا کند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران

اینترنت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - ماهواره‌ای هزینه بالایی از کاربر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - طلب می‌کند. اسپیس ایکس - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - ماهانه ۹۹ دلار از کاربران هزینه می‌گیرد. سرویس اینترنت HughesNet با سرعت ۲۵ مگابیت بر ثانیه و حجم ۲۰ گیگابایت، هزینه ماهانه‌ای برابر ۶۹.۹۹ دلار دارد و شرکت Viasat برای اینترنت خود با سرعت ۱۲ مگابیت بر ثانیه ماهانه ۱۰۰ دلار - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - از کاربران هزینه دریافت می‌کند و قیمت سرویس ۳۰ مگابیت بر ثانیه آن به ۲۰۰ - تعمیرات یخچال کنمور در شهر قائمشهر استان مازندران - دلار در ماه می‌رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone