تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  2. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا پاره شدن شلنگ های یخچال باعث ایجاد نشتی از یخچال میگردد. علت پاره شدن شلنگ یخچال میتواند به دلیل کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از اندازه موتور ، رسوب زیاد آب یا فشار بیش از اندازه آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  5. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16589.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

هیات وزیران: مبادله رمزارزهای استخراج شده، فقط برای تامین ارز واردات مجاز است

هیات وزیران در مصوبه‌ای، استفاده از رمزارزهای استخراج شده توسط ماینرهای دارای مجوز از وزارت صنایع را برای تامین ارز واردات، مجاز اعلام کرد. تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص الحاق تبصره به بند یک تصویب نامه ...

هیات وزیران در مصوبه‌ای، استفاده از رمزارزهای استخراج شده توسط ماینرهای دارای مجوز از وزارت صنایع را برای تامین ارز واردات، مجاز اعلام کرد.

تصویب‌نامه هیات وزیران درخصوص الحاق تبصره به بند یک تصویب نامه 13 مردادماه سال قبل دولت در مورد شرایط استفاده از رمز ارزها از سوی «اسحاق جهانگیری»، معاون اول رییس جمهوری ابلاغ شد.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

متن مصوبه به این شرح است:

«هیات وزیران در جلسه 13/7/1399 به پیشنهاد مشترک وزارت نیرو و بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد: متن زیر به عنوان تبصره به بند (۱) تصویب نامه شماره - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - ۵۸۱۴۴ات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - ۵۵۶۳۷ه مورخ 13/5/1398 اضافه می‌شود.

تبصره- رمز ارزهای استخراج شده براساس مجوزهای صادره این تصویب نامه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - صرفا برای تأمین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - ارز واردات کشور و براساس مقرراتی که بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می‌کند قابل مبادله خواهند بود. استخراج کنندگان باید رمز ارز دست اول تولیدشده را تا سقف مجاز و به صورت مستقیم بدون واسطه به کانال‌های معرفی شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران عرضه - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - نمایند. سقف مجاز رمز ارز استخراج شده و قابل مبادله توسط هر واحد استخراج کننده، براساس میزان انرژی مصرف - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - شده توسط آن واحد، طبق دستورالعملی که توسط وزارت نیرو تدوین می شود، تعیین و به صورت دوره‌ای به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌گردد.»

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان

گفتنی است که بند یک مصوبه مردادماه سال گذشته دولت درباره شرایط استفاده از رمزها چنین می‌گفت: «استفاده از رمزارزها صرفا با قبول مسئولیت خطرپذیری (ریسک) از سوی متعاملین صورت می‌گیرد و مشمول - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - حمایت و ضمانت دولت و نظام بانکی نبوده و استفاده از آن در مبادلات داخل کشور مجاز نیست.»

به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - این ترتیب و با تبصره جدیدی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - که با مصوبه هیات دولت به مصوبه قبلی افزوده شده، بانک مرکزی مقرراتی برای تامین ارز واردات با استفاده از رمزارز تدوین خواهد کرد و عرضه رمزارزهای استخراج شده نیز به صورت دست اول، از طریق - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - کانال‌هایی صورت می‌گیرد که بانک مرکزی معرفی خواهد کرد. به نظر می‌رسد با توجه به میزان کاهش ارز برای واردات (که در مسائل مختلفی در کشور نظیر بازار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - موبایل تاثیر کاملا محسوسی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - از خود برجای گذاشته است) دولت قصد دارد از فرصت رمزارزها برای تامین ارز واردات و همچنین تحریم‌های بانکی استفاده کند.

در - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر مشهد استان خراسان - واقع حالا بانک مرکزی می‌خواهد پشت ماجرای تبادل رمزارزها بایستد اما به شرط آنکه این تبادل مالی منجر به خلق ارز برای واردات کالا به کشور شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone