تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  5. سوال: یخساز یخچال چند ساعت یکبار یخ خالی میکند؟
    پاسخ: اگر سرمای فریزر مناسب باشد و معمولا هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز شروع به چرخش نموده و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را درون باکس یخ میریزد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16587.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تست مقاومت آیفون ۱۲ و دوام فوق‌العاده نمایشگر [تماشا کنید]

آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند مقاومت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به دلیل برخورداری از محافظ صفحه جدید به طور چشمگیری نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. اپل می‌گوید مقاومت سری آیفون ۱۲ به ...

آزمایش‌های اولیه نشان می‌دهند مقاومت آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به دلیل برخورداری از محافظ صفحه جدید به طور چشمگیری نسبت به نسل قبل افزایش یافته است.

اپل می‌گوید مقاومت سری آیفون ۱۲ به لطف بهره مندی از فناوری Ceramic Shield به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. به گفته کمپانی کوپرتینونشین این فناوری در کنار طراحی جدید سبب شده‌اند تا مقاومت سری آیفون ۱۲ نسبت به نسل قبل در برابر ضربات ناشی از سقوط ۴ برابر بیشتر شود.

حال - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - یکی از کانال‌های یوتیوب به نام MobileReviewsEh برای بررسی صحت ادعاهای اپل، مقاومت آیفون ۱۲ را بوسیله دستگاه‌های فشار و کیت سنجش سختی موس (Mohs) آزمایش کرده است. (برای مشاهده ویدیو - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - در یوتیوب اینجا کلیک کنید.)

کانال مورد بحث میزان فشار واره به نمایشگر را با استفاده - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - از دستگاه فشار در مقیاس نیوتن محاسبه کرد. آزمایش نشان می‌دهد که آیفون ۱۲ تا ۴۴۲ نیوتن (تقریباً ۴۵ کیلوگرم) در برابر فشار دوام می‌آورد که از افزایش قابل توجه مقاومت نسبت به نسل قبل خبر می‌دهد. این آزمایش روی - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - آیفون ۱۱ هم انجام شد - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - و نمایشگر این موبایل پیش از ترک برداشتن تا ۳۵۲ نیوتن (تقریباً ۳۶ کیلوگرم) مقاومت نشان داد.

این - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - کانال با استفاده از اجسامی مثل کلید، سکه، سنگ و - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - کاتر مقاومت نمایشگر آیفون ۱۲ در برابر خط و خش را نیز سنجید که موبایل جدید اپل از تمام - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - آن‌ها سربلند بیرون - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - آمد. نوبت به آزمایش سختی موس رسید و آیفون ۱۲ تا سطح ۶ - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - مقاومت کرد و در سطح ۷ خط‌های سطحی و در سطح ۸ خط‌های عمیق‌تر روی آن نمایان شدند. برای مقایسه خطوط در سطح ۶ روی نمایشگر آیفون ۱۱ ظاهر شدند.

به گفته کانال مورد بحث ظاهراً فقط پنل جلویی آیفون ۱۲ از فناوری Ceramic Shield برخوردار است چرا که کارشناس این کانال توانست به راحتی روی پنل پشتی آن خط و خش بیندازد.

کانال یوتیوب EverythingApplePro نیز آزمایش سقوط آیفون ۱۲ را انجام داده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. (برای مشاهده ویدیو در یوتیوب اینجا کلیک کنید.)

آیفون ۱۲ و مدل پرو از ارتفاع تقریباً ۱.۸ متری سقوط کردند که هیچ آسیبی به نمایشگر آن‌ها وارد نشد. در ادامه این دو گوشی از ارتفاع حدوداً ۳ متری با پنل - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - جلو سقوط کردند - تعمیرات یخچال وایت هاوس در شهر بانه استان کردستان - که کمترین آسیب به آن‌ها وارد شد و نمایشگر همچنان کار می‌کرد. این آزمایش برای پنل پشتی این دو موبایل نیز تکرار و سبب ترک برداشتن پنل پشتی آن‌ها شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر زرگیس نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
حالتون خوبه؟ بلال حبشی بانه سرویس کار یخچال وایت هاوس دارید؟
پاسخ: بله در بلال حبشی شهر بانه خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone