تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  2. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: معمولا باید بعد از جابجایی بین 8 تا 12 ساعت یخچال خاموش باشد و بعد از آن اقدام به روشن کردن یخچال نمایید.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16588.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

سن دیسک از شارژر وایرلس با قابلیت بکاپ‌گیری از اطلاعات گوشی رونمایی کرد

سن دیسک که تحت مالکیت شرکت وسترن دیجیتال قرار دارد، از دو شارژر وایرلس جدید با قابلیت‌های متنوع مانند تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی رونمایی کرد. یکی از این شارژر‌ها به نام «Ixpand Wireless ...

سن دیسک که تحت مالکیت شرکت وسترن دیجیتال قرار دارد، از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دو شارژر وایرلس جدید با قابلیت‌های متنوع مانند تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات گوشی رونمایی کرد.

یکی از این شارژر‌ها به نام «Ixpand Wireless - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - Charger Sync» می‌تواند از اطلاعات گوشی شما مانند مخاطبین، تصاویر و ویدیوها در هنگام شارژ به صورت بی‌سیم، بکاپ‌ بگیرید. این شارژر در نسخه‌های ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی به فروش - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - می‌رسد.

این قابلیت برای افرادی که ویدیوهای طولانی با رزولوشن 4K می‌گیرند، کاربردی خواهد بود و علاوه بر این با توجه به حذف درگاه کارت حافظه از بسیاری از گوشی‌های هوشمند، کاربران با استفاده از این ویژگی می‌توانند فضای ذخیره‌سازی دستگاه را نیز خالی کنند. کاربران برای اینکه شارژر وایرلس Ixpand Wireless Charger Sync قادر به تهیه نسخه پشتیبان از گوشی آن‌ها باشد، باید اپ «Ixpand Charger» را از اپ استور یا پلی استور دریافت کنند.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان

این محصول سن دیسک از چندین پروفایل برای بکاپ‌گیری پشتیبانی می‌کند، بنابراین تمام اعضای خانواده می‌توانند از اطلاعات خود نسخه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - پشتیبان تهیه کنند. این دستگاه از فناوری شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با دستگاه‌های Qi نیز سازگار است.

این شارژر بی‌سیم سن دیسک می‌تواند دستگاه‌ها با قاب - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ضخیم را نیز شارژ کند - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - و خود ابعادی برابر ۱۹.۵۱ در ۲۰۱.۳۹ در ۱۰۰.۲۵ میلی‌متر دارد. این محصول از یک آداپتور به همراه کابل ۱.۸ متری بهره می‌برد و دارای یک پورت microUSB برای استفاده عادی به عنوان فضای ذخیره‌سازی است.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان

محصول بعدی این کمپانی با نام - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - «Ixpand Wireless Charget 15W» وارد بازار می‌شود که اگرچه فاقد قابلیت بکاپ‌گیری - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - است، اما از فناوری شارژ سریع بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. در جعبه این محصول یک آداپتور با قابلیت پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام به همراه کابل ۱.۵ متری USB Type-A به Type-C به چشم می‌خورد.

تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان

این دو شارژر - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - وایرلس سن دیسک به قابلیت‌های ایمنی مانند کنترل دما و شارژ تطبیقی مجهز شده‌اند و همچنین از - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دو سال گارانتی بهره می‌برند. Ixpand Wireless Charger Sync هم اکنون با قیمت پایه - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ۹۹.۹۹ دلار به - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - فروش می‌رسد و - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - نسخه بدون قابلیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر شاهین شهر استان اصفهان - بکاپ‌گیری نیز ماه آینده میلادی با قیمت ۴۹.۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone