تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه آب ، تعویض دیر هنگام فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار بیش از حد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها میتواند باعث آسیب به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  3. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  4. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  5. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16593.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

آشنایی با سه اپلیکیشن کاربردی برای مقایسه قیمت‌ ها [تماشا کنید]

این روزها وضعیت قیمتی کالاها در بازار طوری شده که هر چقدر هم تلاش کنید، نمی‌توانید از آن سر دربیاورید. تقریبا هیچ روند منطقی در قیمت‌گذاری‌ها دیده نمی‌شود و این بدان معناست که احتمال کلاهبرداری ...

این روزها وضعیت - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - قیمتی کالاها در بازار طوری شده که هر چقدر هم تلاش کنید، نمی‌توانید از آن سر دربیاورید. تقریبا هیچ روند منطقی در قیمت‌گذاری‌ها دیده نمی‌شود و این بدان معناست که احتمال - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کلاهبرداری و ارائه قیمت‌های دروغین در بازار بسیار بالاست.

با این حساب اگر در چنین بازاری مجبور - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به خرید کالایی شوید، حتما به ابزار مقایسه قیمت احتیاج خواهید داشت؛ اپلیکیشن‌هایی که بتوانند قیمت کالاهای نو و دست دوم را از کف قیمت تا بیشترین قیمت بازار را برایتان مشخص کنند.

در ویدیویی که شاهد آن هستید، سه اپلیکیشن ایرانی برای مقایسه قیمت را به شما معرفی می‌کنیم. از مقایسه قیمت انواع کالای دیجیتالی مثل گوشی و تبلت و لپ تاپ گرفته تا ارزهای مجازی، پوشاک، خوار و بار و حتی مقایسه قیمتی تاکسی‌های اینترنتی.

برای این منظور در درجه اول اپلیکیشن تُرب را بررسی می‌کنیم. ترب تقریبا - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - معتبرترین سرویس مقایسه قیمت ایرانی به شمار می‌آید که در آی او - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اس و اندروید و نسخه تحت وب، امکان مقایسه قیمتی انواع کالا را برایتان فراهم می‌کند.

بعد از ترب به ایمالز می‌پردازیم که آن هم یک اپلیکیشن خوب مقایسه قیمتی است که امکاناتش در وضعیت اقتصادی فعلی، تا حد زیادی روی خرید مقرون به صرفه شما تأثیرگذار است و از بسیاری از کلاهبرداری‌های اینترنتی جلوگیری می‌کند.

و در نهایت به تاکسی 360 می‌رسیم که روند کارش با دو اپ قبلی به کل تفاوت دارد. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - تاکسی 360 با هدف مقایسه قیمت تاکسی‌های اینترنتی (تپسی، اسنپ، الوپیک، دینگ و ...) طراحی شده هر چند امکان جستجوی بلیط هواپیما و قطار و اتوبوس را هم به شما می‌دهد.

البته با تمام این حرف‌ها، باید گفت که اپلیکیشن‌ها نمی‌توانند به تنهایی ضامن خرید خوب و مقرون به صرفه شما - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - باشند. - تعمیرات یخچال کنمور در شهر فولاد شهر استان اصفهان - اینکه دقیقا بدانید چه موقع و از کجا خرید کنید هم از دیگر عواملی است که باعث می‌شود خرید خوبی داشته باشید. بنابراین ضمن تماشای ویدیو، از شما دعوت می‌کنیم که تجربیات‌تان برای خرید اینترنتی را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر درفام نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام روز بخیر احیانا رحمت آباد فولاد شهر اعزام کارشناس دارید
پاسخ: بله در رحمت آباد شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone