تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش شیربرقی آب در یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال وظیفه تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با فرمانی که از برد صادر میشود و با اعمال ولتاژ برق بوبین آن عمل نموده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: دمای استاندارد محل نصب یخچال بین 5 تا 35 درجه سانتی گراد میباشد و نصب یخچال در محیط هایی با دمای کمتر یا بیشتر از دمای ذکر شده میتواند باعث آسیب به یخچال شود.
  3. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال های موجود در بازار از یک موتور استفاده شده است که وظیفه تولید سرما هم در قسمت فریزر و هم در قسمت یخچال بر عهده همان موتور بوده و در بیشتر مدل ها سرمای یخچال از طریق دمپر از فریزر تامین میگردد. در موارد بسیار نادری در یخچال ها از دو موتور مجزا استفاده شده است.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: تفاوت ترمودیسک و سنسور دیفراست در چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20303.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

رشد ۵۴ درصدی حملات سایبری مبتنی بر بازی‌ها و پلتفرم‌های گیمینگ

طبق گزارش جدید «کسپرسکی»، ماه آپریل با ۵۴ درصد اقدامات بیشتر در زمینه حمله سایبری و نفوذ امنیتی در صنعت گیم همراه بوده؛ اتفاقی که پیرو خانه نشینی مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا و ...

طبق گزارش جدید «کسپرسکی»، ماه آپریل با ۵۴ درصد اقدامات بیشتر در زمینه حمله سایبری و نفوذ امنیتی در صنعت گیم همراه بوده؛ اتفاقی که پیرو خانه نشینی مردم به خاطر شیوع ویروس کرونا و روی آوردن بیشتر به تجربه بازی‌های ویدیویی رخ داده.

همانطور - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - که می‌دانید پاندمی فعلی جهان موجب قرنطینه و خانه نشینی بسیاری از مردم جهان شده و بازی‌های ویدیویی نیز به بهترین پلتفرم برای پر کردن اوقات فراغت تبدیل شده‌اند.

بر اساس آمار پیش بینی می‌شود درآمد صنعت - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - گیم در سال ۲۰۲۰ پا - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - را فراتر از رقم ۱۵۹.۳ میلیارد دلار بگذارد، که حدودا ۹.۳ درصد بیشتر از سال قبل به شمار می‌آید. «استیم» (به عنوان پرمخاطب‌ترین پلتفرم بازی در جهان) در دوران کرونا با رشد قابل توجه مشارکت بازیکنان از جمله کاربران فعال و کاربران آنلاین همراه بوده است.

اما آنچه بدیهی به نظر می‌رسید این است که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - با افزایش نرخ استفاده از پلتفرم‌های گیمینگ و روی آوردن به بازی‌های ویدیویی، خلافکاران سایبری و هکرها هم بیکار نخواهند نشست و از فرصت پیش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - آمده نهایت بهره را خواهند برد.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

در همین - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - راستا شرکت امنیت رایانه‌ای کسپرسکی تحقیقاتی صورت داده و متوجه افزایش چشمگیر حملات سایبری و نفوذهای امنیتی در بازی‌های ویدیویی شده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - است. طوری که طی ماه آپریل به طور متوسط تعداد حملات مستقیم به کاربران در جهت ترغیب آنها برای ورود به سایت‌های مخرب و آلوده مرتبط با بازی‌ها یا پلتفرم‌های آنها ۵۴ درصد نسبت به ماه ژانویه افزایش - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - داشته است.

به عنوان مثال معمولا کاربران با محتواهایی روبرو می‌شوند که به آنها وعده آیتم‌ها یا آپدیت‌هایی رایگان، یا نسخه‌هایی مجانی از بازی‌های ویدیویی را می‌دهند، اما با کلیک کردن روی آنها سایت‌هایی باز می‌شوند که حاوی بدافزار، باج افزار، ابزارهای ارزکاوی مخفی و سایر موارد مخرب هستند و سیستم مخاطب را مورد حمله قرار می‌دهند.

به گفته کسپرسکی «ماینکرفت» به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بازی‌های جهان، با - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - ثبت ۱۳۰ هزار مورد حمله به یکی از اهداف عمده خلافکاران سایبری تبدیل شده. دیگر بازی‌های محبوب برای این دست از فعالیت‌های مجرمانه Counter Strike: Global offensive و The Witcher 3 بوده‌اند.

سرویس امنیتی مورد بحث همچنین اشاره دارد طی این بازه زمانی حدود ۴۰ درصد بیشتر از قبل صفحات فیشینگی در سطح اینترنت یافت شده که به طور مستقیم به کلمه «استیم» ارتباط داشته‌اند، که در واقع - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - دست‌آویزی برای ترغیب کاربران جهت کلیک کردن روی محتواهای مخرب به شمار می‌آید.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان

«ماریا نامستنیکووا» کارشناس امنیتی کسپرسکی در این رابطه توضیح می‌دهد: «بسیاری از حملات مربوط به بازی‌های ویدیویی معمولا در سطح حرفه‌ای نیستند. اما بخش عمده‌ای از موفقیت آنها به خاطر بی‌احتیاطی خود کاربران است. آمار چند ماه اخیر نشان داده که کاربران خیلی زود در این زمینه فریب می‌خورند و به سادگی فایل‌هایی ناشناخته را دانلود کرده یا روی لینک‌هایی مخرب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کلیک می‌کنند. آنها معمولا در - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - صدد یافتن - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - نسخه‌هایی غیرقانونی از بازی‌های مشهور یا ابزار تقلب هستند».

به همین ترتیب - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کارشناسان به - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - شدت هشدار می‌دهند که کاربران پلتفرم کامپیوتری خودشان برای تجربه بازی‌های ویدیویی و کار حرفه‌ای را جدا کنند. «یوری نامستینکووا» توضیح می‌دهد: «در حال حاضر جمعیت بسیار زیادی از مردم هستند که از یک کامپیوتر واحد برای بازی کردن و کار کردن استفاده می‌کنند. در این شرایط باید هشیاری آنها دوبرابر از قبل باشد. چرا که اقدامات خطرناک نه تنها اطلاعات شخصی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - و اقتصاد آنها را تهدید می‌کند، بلکه ممکن است به حرفه کاری و سازمانی آنها نیز لطمه وارد کند».

وقتی مشغول کار از خانه هستید، سعی کنید تا جای ممکن از ترکیب کامپیوتر شخصی خود - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - با پلتفرمی که به شبکه‌های سازمانی متصل هستند خودداری - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر گلپایگان استان اصفهان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone