تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: درجه مناسب یخچال در فصول مختلف چیست؟
    پاسخ: درجه مناسب و استاندارد یخچال در تمام فصول برای یخچال 3+ و برای فریزر 19- میباشد ، اما این درجات با توجه به نیاز و سلیقه شما قابل تغییر بوده و هیچ اجباری به قرار دادن دمای یخچال روی این درجه ها وجود ندارد.
  2. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
  3. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: ترمودیسک یک قطعه مکانیکی حساس به حرارت بوده که بر اثر تغییرات حرارتی منقبض یا منبسط شده و عملیات قطع و وصل را انجام میدهد و چون به صورت سری در مدار المنت قرار گرفته است و از نوع NO نرمالی اوپن میباشد با افزایش دمای محیط اواپراتور منبسط شد و ولتاژ اعمالی به المنت قطع میگردد. سنسور دیفراست اما یک مقاومت الکتریکی حساس به دما میباشد که با تغییرات دمایی ولتاژ عبوری از آن تغییر کرده و برد یخچال را از وضعیت دمای محیط اواپراتور مطلع میسازد.
  4. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32767.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

یک سال موسیقی رایگان برای مشترکین شاتل موبایل

مشترکین شاتل موبایل می‌توانند یک‌ سال رایگان موسیقی گوش کنند. شاتل موبایل با همکاری اپلیکیشن «My Apps» که به عنوان مرجع دانلود قانونی موسیقی و فیلم شناخته می‌شود، امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به ...

مشترکین شاتل موبایل می‌توانند یک‌ سال رایگان موسیقی گوش کنند. شاتل موبایل با همکاری اپلیکیشن «My Apps» که به عنوان مرجع دانلود قانونی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - موسیقی و فیلم شناخته - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - می‌شود، امکان دسترسی رایگان و بدون محدودیت به بیش از ۸۰ هزار قطعه موسیقی را برای مشترکان خود فراهم کرده است.

هزینه یک‌ سال اشتراک گوش دادن نامحدود به موسیقی - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - و تماشای نامحدود فیلم در این اپلیکیشن 144 هزار تومان است - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - که البته شاتل موبایل اعلام کرده است این هزینه شامل مشترکان قدیمی و جدید - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - شاتل موبایل نمی‌شود و آنها می‌توانند به صورت رایگان مشترک اپلیکیشن «My Apps» شوند و از محتوای آن استفاده کنند.

بر این اساس، مشترکین سیم کارت‌های شاتل، به جز شنیدن و - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - دانلود آخرین آلبوم‌های موسیقی هنرمندان مطرح ایرانی و خارجی می‌توانند بیش از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - 4 هزار فیلم ایرانی و خارجی را با اشتراک رایگان در مای‌اپس تماشا کنند.

شاتل می‌گوید تمامی مشترکین موبایلی این اپراتور می‎توانند در اپلیکیشن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - و وب سایت مای‌اپس علاوه بر شنیدن آنلاین موسیقی و تماشای آنلاین فیلم از امکان دانلود و استفاده به صورت آفلاین - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - نیز در این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

شاتل موبایل از جمله اپراتورهای نوپای کشور است که هربار طرح - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - جدیدی برای جلب رضایت مشترکان خود ارائه می‌کند. برای مثال این اپراتور چند ماه قبل با همکاری یکی از پلتفرم‌های ویدیویی آنلاین، امکان تماشای فیلم را به صورت رایگان برای مشترکان خود فراهم - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - کرده بود.

متقاضیان برای - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پل سفید استان مازندران - کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح‌ها و بسته‌های جدید شاتل موبایل، انتخاب شماره و خرید سیم کارت شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیش شماره 0998 با کد یک، می‌توانند به وب سایت این اپراتور مراجعه و یا از طریق تماس با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با کارشناسان مرکز تماس شبانه روزی شاتل موبایل ارتباط برقرار کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone