تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32785.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حضور غیررسمی گلکسی نوت 9 با قیمت نجومی در بازار ایران

هنوز دو هفته از مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 سپری نشده که پای این گوشی به شکل غیر رسمی به بازار ایران باز شده است. نسخه‌هایی محدود از پرچمدار جدید سامسونگ ...

هنوز دو هفته از مراسم رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 9 سپری نشده که پای - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - این گوشی به شکل غیر رسمی به بازار ایران باز شده است. نسخه‌هایی محدود از پرچمدار جدید سامسونگ در بازار تهران به خرید و فروش می‌رسند و برخی کسبه پاساژهایی چون علائدین با درج - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - آگهی‌های اینترنتی خبر از فروش این مدل گوشی داده‌اند، این در حالیست که هنوز تا عرضه جهانی گوشی (2 شهریورماه) چند روزی باقی مانده‌ است.

تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

با توجه به اینکه گوشی‌های گلکسی نوت 9 از طریق نمایندگی وارد بازار نشده‌اند، در نتیجه موارد موجود در بازار فاقد گارانتی هستند و برخی از این فروشندگان 24 ساعت مهلت تست برای دستگاه در نظر گرفته‌اند. - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - در تماس با یکی از این فروشندگان او ضمن تایید وارد کردن موبایل به صورت مسافرتی، قیمت گوشی را چیزی حدود 18 میلیون عنوان کرد:

«دیروز 17 میلیون فروختیم ولی امروز احتمالا قیمت روی 18 میلیون - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برود. در روز تنها دو الی سه نسخه داریم و باید برای استعلام موجودی یک ربع دیگر تماس بگیرید. تمامی گوشی‌های داخل بازار فعلی مشکی رنگ بوده و گارانتی ندارند اما از نظر رجیستری کاملا امن هستند و مسافرتی وارد شدند.»

تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

فروشنده دیگری اما نوید قیمت پانزده و نیم میلیون تومانی به - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - ما - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - می‌دهد و می‌گوید که گوشی را با همراه کد رجیستری می‌فروشد. او برعکس فروشنده قبلی، فروش با - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیک ندارد و اصرار به فروش حضوری دارد و دلیلش را هم اینطور عنوان می‌کند:

«به خاطر مسائل رجیستری و مشکلات سر راه آن، ترجیح می‌دهم خریدار به مغازه بیاید تا تمامی این مراحل را - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - جلوی چشم خود مشتری انجام دهیم و گوشی را در سامانه همتا روی سیم‌کارت مشترک فعال کنیم و شبهه‌ای پیش نیاید. بسیاری از مشتریان مراحل را دقیق بلد نیستند - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - و به مشکل - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - برمی‌خورند و بعدا از ما شاکی می‌شوند، برای همین سعی داریم تا این شکایات را به صفر برسانیم.»

تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان

او تاکید می‌کند که موبایل‌ها هیچ کدام گارانتی ندارند و در برابر پرسش عرضه زودتر از موعد جهانی نیز اظهار بی‌اطلاعی می‌کند، با این حال به نظر می‌رسد که موبایل‌های مذکور به هیچ وجه قانونی نباشند و شاید بهتر باشد تا خریداران و علاقه‌مندان به این گوشی پرچمدار کمی صبر - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - پیشه کنند تا گلکسی نوت 9 از مبادی قانونی و با گارانتی معتبر و احتمالا طرح‌هایی همچون طرح VIP و هدایا (همچون مدل‌های قدیمی‌تر سامسونگ) خریداری کنند.

ضمن اینکه با توجه به قیمت جهانی گلکسی نوت 9، پیش بینی می‌شود قیمت نهایی این مدل با توجه - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - به نرخ دلار این روزها، کمتر از این رقم‌های اعلامی باشد.

در نهایت اگر علاقه دارید بیشتر درباره پرچمدار جدید سامسونگ - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - بدانید، بررسی‌های ویدئویی و تحلیلی دیجیاتو پیرامون این موبایل پرچمدار را مشاهده - تعمیرات یخچال سینجر در شهر رستم‌آباد گیلان استان گیلان - کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر پارنا نوشته شده درتاریخ 1402/04/01
حالتون خوبه؟ سایت ***** یخچال سینجر SR7W شما را با نازلترین قیمت و بالاترین گارانتی تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone