تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: خنک نکردن فریزر به عوامل متعددی از جمله کمپرسور ، گاز ، فن و قطعات دیفراست ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32776.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

فیت بیت از ردیاب سلامتی Charge 3 رسماً رونمایی کرد

به تازگی فیت بیت از ردیاب سلامتی جدید خود یعنی Charge 3 رسماً رونمایی کرده و آن را بهترین پوشیدنی این چنینی در بازار خوانده است. پیشتر تصاویری از دستبند سلامتی جدید فیت بیت در فضای مجازی منتشر ...

به تازگی فیت بیت از ردیاب سلامتی جدید خود یعنی Charge 3 رسماً رونمایی کرده و آن را بهترین پوشیدنی این چنینی در بازار خوانده است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

پیشتر تصاویری از دستبند سلامتی جدید فیت بیت در فضای مجازی منتشر شد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - و به همراه آن مشخصاتی نیز لو رفت. همانطور که قبلاً مشخص شده بود Charge 3 از یک صفحه نمایش لمسی بهره می‌برد - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - اما قابلیت پشتیبانی از GPS در آن تعبیه نشده است. بنابراین کاربر مجبور است آن را با یک تلفن هوشمند سینک کند تا بتواند تمامی ویژگی‌های پیشرفته و جدیدش را بکار ببرند.

البته این ردیاب سلامتی از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد که آن را در برابر آب مقاوم کرده و می توان از این پوشیدنی در هنگام شنا کردن نیز استفاده کرد. علاوه بر این ۱۵ حالت تمرینی مختلف در این گجت وجود دارد که کاربر بنا به فعالیتش می‌تواند از میان آنها یکی را انتخاب کند.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

علاوه بر این سنسور‌ SpO2 تعبیه شده در آن اجازه می‌دهد که تغییرات سطح اکسیژن موجود در خون را تخمین - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - بزند و اطلاعات سلامتی بیشتری را برای کاربر نمایان کند.

به گفته‌ی سازندگان این گجت، صفحه نمایش Charge 3 از مدل قبلی به میزان ۴۰ درصد بزرگتر شده و روشنایی آن نیز بهبود یافته است.

تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی

همچنین ردیاب سلامتی یاد شده از یک کلید لمسی مخصوص نیز بهره می‌برد که کاربر می‌تواند با لمس آن به قابلیت‌ های گوناگون این پوشیدنی دسترسی پیدا کند. لازم به ذکر است که عمر باتری دستبند فیت بیت ۷ روز است و کاربر می‌تواند یک هفته بدون نیاز به شاٰرژ مجدد از آن - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر کلیبر استان آذربایجان شرقی - استفاده کند.

اکنون پیش فروش Charge 3 آغاز شده و کاربران علاقه‌مند می‌توانند آن را با پرداخت ۱۵۰ دلار سفارش دهند. این کمپانی مدعی شده که تحویل این سفارشات را از مهر ماه امسال شروع خواهد کرد.

 

تماشا کنید: فیت‌ بیت جدیدترین ساعت هوشمند خود را با نام ورسا معرفی کرد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone