تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  2. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های قدیمی بعد از مدتی کارکرد در اواپراتور یخچال شاهد انباشته شدن حجم زیادی برفک بودیم و به تبع آن سرمای یخچال کاهش پیدا میکرد و برای حل این مشکل باید یخچال را برای مدتی از برق کشیده و اقدام به برفک زدایی مینمودیم. در یخچال های نوفراست عمل برفک زدایی به صورت مداوم و چندین بار در طول شبانه روز انجام شده و از انباشته شدن برفک جلوگیری مینماید. در این سیستم از المنت ، ترموفیوز و سنسور دیفراست اضافه شده که یک مجموعه هماهنگ با برد دستگاه هستند و برفک زدایی را به صورت اتوماتیک انجام میدهند.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32760.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

حداقل حقوق شهروندان ونزوئلا نیم واحد از پول دیجیتالی پترو اعلام شد

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا به شهروندان این کشور وعده داده که ماهانه نیم واحد از پول دیجیتالی پترو را به عنوان حداقل حقوق دریافت خواهند کرد. این کشور آمریکایی جنوبی با وجود بهره مندی ...

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ونزوئلا به شهروندان این کشور وعده داده که ماهانه نیم واحد از پول دیجیتالی پترو را به عنوان حداقل حقوق دریافت خواهند کرد.

این کشور آمریکایی جنوبی با وجود بهره مندی از - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منابع غنی نفتی در سال های اخیر با تورمی کمر شکن - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - مواجه شده که به کمیاب شدن مواد غذایی، دارو و مهاجرت میلیون ها نفر از شهروندان به کشورهای مجاور منجر شده است.

طرح های مادورو که قبلا راننده اتوبوس بوده، برای مهار این تورم افسار گسیخته تا کنون نتیجه چندانی در پی نداشته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - و حالا در پی پیاده سازی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بسته - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ای مبتنی بر پول دیجیتالی پترو است.تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیارزش این پول دیجیتالی تاکنون مشخص نشده بود و حالا مادورو - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ارزش آن را ۶۰ دلار اعلام کرده که تقریبا برابر با یک بشکه نفتی است. بر اساس این به اصطلاح «بسته بزرگ اقتصادی» کمترین حقوق شهروندان ونزوئلایی نیم پترو یا سی دلار خواهد بود و این در حالی است که متوسط - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حقوق برزیلی ها در مجاورت این کشور حدود ۷۰۰ دلار است. پرداخت ۳۰ دلار در ماه برابر با افزایش ۶۰ برابری حداقل حقوق ونزوئلایی ها خواهد بود.

علاوه بر این - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - ۵ صفر هم از واحد پول جدید این کشور به نام «بولیوار سابرینو» حذف خواهد شد. ارزش هر پترو در حال حاضر ۳۶۰ میلیون بولیوار است که با - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - حذف صفرها به ۳۶۰۰ بولیوار سابرینو کاهش می یابد.

کارشناسان اعتقاد دارند که این بسته نه تنها کمکی به این اوضاع اقتصادی کشور نمی کند بلکه دامنه بحران را هم گسترده تر خواهد کرد. تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقیمهاجرت میلیونی ونزوئلایی های ناامید از بهبود اوضاع به کشورهای مهاجر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بحران هایی را به دنبال داشته و در روزهای اخیر - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیروهای نظامی و پلیس شهر مرزی «پاکارایما» برزیل با این افراد درگیر شده اند. گزارش هایی از تخریب زاغه های محل اقامت این افراد در اکوادور هم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - منتشر شده است.

بر اساس پیش بینی های صندوق بین المللی پول نرخ تورم ونزوئلا تا پایان سال جاری میلادی به رقم عجیب یک میلیون درصد خواهد رسید.

- تعمیرات یخچال پروفایل در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone