تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: علت سوختن شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  3. سوال: نحوه پرداخت هزینه تعمیرات به چه صورت میباشد؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  5. سوال: علت صدای غیرعادی از پشت یخچال چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32748.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

هدست اچ پی Mindframe با خنک کننده داخلی اوایل پاییز به بازار عرضه می شود

کمپانی اچ پی چند سالی است که با سری محصولات «Omen» به دنیای گیمینگ ورود کرده و تا کنون کامپیوترهای قدرتمندی را تحت این برند به بازار مذکور عرضه نموده است. اما شرکت آمریکایی به ...

کمپانی اچ پی چند سالی است که با سری محصولات «Omen» به دنیای گیمینگ ورود کرده و تا کنون کامپیوترهای قدرتمندی را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - تحت این برند به بازار مذکور عرضه نموده است.

اما شرکت آمریکایی به تازگی با معرفی یک هدست گیمینگ، علاقه خود به حوزه ابزار جانبی صنعت گیم را هم نشان داده و تصمیم دارد با ایده ای جدید، شروعی قدرتمند را در این بخش از بازار رقم بزند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

محصول جدید اچ پی با نام تجاری «Omen Mindframe» تمام ویژگی های یک هدست گیمینگ را در خود دارد اما نقطه تمایز آن از سایر رقبا، سیستم خنک کننده با فناوری ترموالکتریک است که به هدست اجازه می دهد بدون استفاده از هرگونه فن یا مایع خنک کننده، گرمای ایجاد شده را به سمت بیرون هدایت کند.

خنک کننده ترمو الکتریک در واقع قطعه ای است که گرما را با مصرف انرژی الکتریکی، بسته به جهت جریان از یک طرف دستگاه به طرف دیگر انتقال می‌دهد. از مدت ها قبل این قطعه به منظور خنک کردن - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - پردازنده ها در بسیاری از کامپیوترها و نیز در برخی از یخچال های ویژه خودرو به کار می رفته ولی به نظر می رسد این اولین بار است که برای خنک سازی یک هدست به کار می رود.

اچ پی فناوری خنک کننده هدست خود را FrostCap نامیده است

طبق اظهارات مدیران اچ پی، در ابتدا قرار بود از فن های کوچک برای خنک کردن هدست استفاده شود، اما حساسیت بالای گیمرها به کوچکترین صداها باعث شد این ایده را کنار بگذارند - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و روی خنک کننده ترموالکتریک (که اچ پی با برند FrostCap معرفی می کند) در کنار بافت قابل تنفس گوشی هدست، محصول جدید را - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به بازار عرضه نمایند.

گفتنی است هدست Omen Mindframe از اوایل پاییز سال جاری با قیمت 200 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone