تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خنک نکردن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت خنک نبودن فریزر به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی موتور یخچال ، گاز ، فن و قطعات دیفراست اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی یخچال باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  4. سوال: علل سوختن کمپرسور یخچال چیست؟
    پاسخ: علت های مختلفی میتوانند باعث سوختن کمپرسور یخچال شود. نوسانات برق ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیفی و گرد و خاک در کندانسور ، کارکرد ناصحیح فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از طرفین ، کیپ شدن لوله کپی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو علت هایی هستند که باعث می شوند موتور یخچال دچار خرابی شود.
  5. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: ابتدا باید برق ورودی یخچال و محافظ برق را بررسی نمایید و در صورتی که در این قسمت ها مشکلی وجود نداشت ممکن است خرابی برد الکترونیکی یا خرابی سنسور یخچال از علت های روشن نشدن یخچال باشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32775.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

به مناسبت روز جهانی عکاسی ؛ نگاهی به علت نامگذاری این روز

۱۹ آگوست در سرتاسر جهان روز عکاسی به شمار می‌رود. عکاسان سراسر دنیا نیز سعی می‌کنند به بهانه‌ی این روز، جهان خود را از منظر لنز دوربینشان ثبت کرده و آن را با دیگران به ...

۱۹ آگوست - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در سرتاسر جهان روز عکاسی به شمار می‌رود. عکاسان سراسر دنیا نیز سعی می‌کنند به بهانه‌ی این روز، جهان خود را از منظر لنز دوربینشان ثبت کرده و آن را با دیگران به اشتراک بگذراند. در این میان برای بسیاری سوال پیش می‌آید که چرا این تاریخ به خصوص عنوان روز جهانی عکاسی را یدک می‌کشد؟

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

باید گفت که ۱۹ آگوست به علت اختراع داگرئوتایپ، روز جهانی عکاسی لقب گرفته است. داگرئوتایپ در واقع نخستین روش موفق در ثبت تصاویر دائمی و استفاده تجاری از عکاسی است.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

این روش در سال ۱۸۳۷ توسط لوئی داگر و ژوزف نیسه‌فور نیپس به ثبت رسید. دو سال بعد در روز نهم ژانویه‌ی سال ۱۸۳۹، آکادمی علوم فرانسه روش یاد شده را به رسمیت شناخت و آن را به عموم - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - مردم معرفی کرد.با - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این وجود ۱۹ آگوست روزی بود که پتنت روش - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - دو مخترع یاد شده توسط دولت فرانسه خریداری شد تا این اختراع با عنوان هدیه‌ای مجانی در اختیار ساکنین کره زمین قرار گیرد.

البته بر خلاف تصور، اولین تصویر دائمی جهان با داگرئوتایپ گرفته نشده است. نیپس با متحمل شدن مشقات فراوان توانست قدیمی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - ترین تصویر دائمی جهان را با روشی به نام - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هلیوگرافی ثبت نمود و آن را «منظره‌ پنجره‌ای در لو گراس» نام گذاری کرد.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

اختراع سلفی هم داستان جالبی دارد، در سال ۱۸۳۹ رابرت کورنلیوس آمریکایی دوربین خود را مستقر کرد و پس از برداشتن لنز سریعاً در جلوی دوربین ایستاد تا تصویر خود را ثبت کند. این مسئله موجب شد که اولین سلفی تاریخ رقم بخورد.

با این حال اولین تصویر رنگی در سال ۱۸۶۱ میلادی توسط توماس ساتون گرفته شد. این عکس در واقع سه تصویر سیاه و سفید بود که با استفاده از فیلتر‌های قرمز، سبز و آبی عکسبرداری شده بود اما امولسیون فتوگرافیک آن زمان نتوانسته بود که طیف رنگی مناسبی - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - برای ظاهر نمودن عکس بیافریند. این مسئله موجب شد که تصاویر رنگی تا مدتها فراموش شوند.

تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

از آن زمان به بعد علم عکاسی دستخوش تغییرات زیادی شد تا اینکه اولین تصویر دیجیتال در سال ۱۹۵۷ میلادی ثبت گردید؛ تقریباً ۲۰ سال بعد از آنکه Russell Kirsch مهندس شرکت کوداک موفق شده بود اولین دوربین دیجیتال را اختراع کند. - تعمیرات یخچال پروفایل در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - راسل اولین عکس دیجیتال را به پسر خود اختصاص داد و بدین ترتیب تصویر رنگی او با رزولوشن ۱۷۶ در ۱۷۶ پیکسل جاودانه شد.

 

تماشا کنید: ابزار Arsenal با کمک هوش مصنوعی بهترین کادر عکاسی را انتخاب می کند

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone