تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  2. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  3. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  5. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32779.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت از حمله هکرهای روس به انتخابات کنگره ایالات متحده خبر داد؛ روسیه انکار کرد

مایکروسافت به تازگی خبر از تلاش هکرهای روسیه برای حمله به گروه های سیاسی ایالات متحده پیش از انتخابات میان دوره ای (انتخابات دو سالانه کنگره) داده است. مایکروسافت 6 دامنه جعلی مرتبط با هکرها را ...

مایکروسافت به تازگی خبر از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - تلاش هکرهای روسیه برای حمله به گروه های سیاسی ایالات متحده پیش از انتخابات میان دوره ای (انتخابات - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - دو سالانه کنگره) داده است.

مایکروسافت 6 دامنه جعلی مرتبط با هکرها را غیرفعال کرده، دامنه هایی که انتظار می رود توسط گروهی مرتبط با دولت روسیه ایجاد شده باشند. این گروه با نام های ATP28، فنسی بیِر و یا Strontium شناخته می شوند. فنسی بیر از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - مقصران برخی از حمله های مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 به حساب می آید.

این دامنه ها برای جعل هویت موسساتی از جمله انستیتو هادسون و انستیتو ملی جمهوری خواهان به کار رفته اند. اعضای هیئت مدیره موسسه دوم افرادی از چهره های جمهوری خواه مشهور از جمله سناتور جان مک کین بوده اند. موسسه هادسون هنوز پاسخی به این موضوع نداده اما رئیس موسسه ملی جمهوری خواهان که یک یک - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - موسسه غیر انتفاعی است، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را مقصر این موضوع دانسته است.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان

این حمله ها تنها چند هفته پس از آن اتفاق افتاده اند که مایکروسافت خبر از یافتن نشانه هایی از - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - حمله هکرها به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - کمپین انتخابات کنگره در سال 2018 داده بود. به نظر می رسد این حمله - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - ها بر اساس فیشینگ بوده و تلاش داشته اند هویت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - برخی سناتورهای آمریکایی را جعل کنند. یکی از این سایت ها نیز نمونه ای جعلی از وبسایت نرم افزار آفیس مایکروسافت بوده است. به گزارش مایکروسافت مورد آخر پیش از اینکه برای سوء استفاده به کار - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - رود مسدود شده است.

مایکروسافت - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - اعلام کرده در 2 سال گذشته 12 بار به دادگاه مراجعه کرده تا 84 وبسایت جعلی مرتبط با این گروه هکری مسدود شوند. بر اساس گزارش اولیه مایکروسافت این گروه کنترل زیرساخت ها را از طریق فعالیت های غیر قانونی از جمله حمله به کامپیوترها و شبکه ها، نظارت بر فعالیت های کاربران و سرقت اطلاعات آنها - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر شاهین شهر استان اصفهان - به دست گرفته اند.

اما در سوی مقابل روسیه نیز اتهام دست داشتن در این موضوع را رد کرده. یک مقام سیاسی روسی مدعی شده که مسئله مطرح شده از سوی مایکروسافت بخشی از یک بازی سیاسی است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone