تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: آیا گاز یخچال در صورت باز ماندن درب خارج میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  4. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: فیلتر تصفیه آب یخچال باید به طور مرتب هر 6 ماه یکبار تعویض گردد. عوض نکردن به موقع فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی ، یخساز و شلنگ های یخچال گردد.
  5. سوال: علت بوی بد داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32768.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

یک روح در دو بدن؛ پیاده روی فضانورد ساکن ایستگاه فضایی روی زمین

پژوهشگران آلمانی ربات مخصوصی را توسعه داده‌اند که به نحوی امکان حضور و پیاده روی یکی از فضانوردان ساکن در ایستگاه فضایی بین المللی روی زمین را فراهم نموده است. به تازگی «السکاندر گرست» فضانورد ...

پژوهشگران آلمانی ربات مخصوصی را توسعه داده‌اند که به نحوی امکان حضور و پیاده روی یکی از فضانوردان ساکن در ایستگاه فضایی بین المللی روی زمین را فراهم نموده است.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

به تازگی «السکاندر گرست» فضانورد آژانس فضایی اروپا موفق شد از ایستگاه فضایی بین المللی، کنترل ربات انسان نمای رولین جاستین را بدست گرفته و محوطه‌ی مرکز هوافضای آلمان واقع در اوبرپفافنهوفن را بگردد.

گرست  برای اولین بار تکنولوژی جدید را آزمایش کرده و به مدت دو ساعت، ربات یاد شده را کنترل - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نموده است. این مسئله نشان می‌دهد که در آینده‌ای نزدیک می‌توان از تکنولوژی یاد شده برای کاوش از راه دور سیارات استفاده - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کرد. بدین صورت دیگر نیازی برای فرود آمدن روی سیاره نخواهد بود و فصانوردان می‌توانند رباتی را به سطح سیاره فرستاده تا با کنترل آن به اکتشاف بپردازند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

بر اساس گزارشات آژانس فضایی اروپا، این ربات به منظور استفاده در پروژه‌های مختلف فضایی طراحی شده چرا که - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ارسال ربات‌ها به سیارات بسیار ارزانتر از ماموریت‌های اکتشافی تمام می‌شود. ماموریت‌های اکتشافی هزینه‌های سنگینی دارند اما با استفاده از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ربات‌ها دیگر نیازی - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نیست سوخت زیادی برای فرود آمدن روی سطح سیاره‌ها مصرف گردد. این مسئله می‌تواند - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - اکتشافات فضایی بیشتری را رقم زند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

مشکل اینجاست که ربات‌های پیشرفته نیز توانایی‌های محدودی دارند و در ماموریت‌های اکتشافی سیاره‌ها، فاصله‌ی ربات‌ها از - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - دستگاه کنترلشان در زمین، به قدری زیاد است که ارسال - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و دریافت سیگنال رادیویی هر دستورالعمل برای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - آنها چندین دقیقه یا ساعت طول خواهد کشید. بدین ترتیب فرضیه‌ کنترل این دستگاه‌ها از زمین رد خواهد شد.

به همین دلیل فضانوردان سعی خواهند کرد که در مدار یک سیاره بمانند و - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سپس با ربات یاد شده در سطح آن به کاوش بپردازند.

تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

ربات انسان نمای - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - رولین جاستین که توسط پلتفرم پژوهشی DLR در سال ۲۰۰۸ میلادی توسعه یافته، ۱.۹۱ متر بلندی و ۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد. قسمت های مختلف بدنه‌ی این ربات تا ۵۱ درجه قابلیت چرخش دارند و سنسور‌های گشتاور در تمامی مفاصل آن تعبیه شده است.

همچنین رولین جاستین به دو حسگر تعادلی، دو دوربین استریو، به همراه چهار دوربین رنگی مجهز - تعمیرات یخچال هیمالیا در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شده و قادر است با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت حرکت کند.

 

تماشا کنید: این کارخانه رباتیک در مدار زمین ماهواره و فضاپیما خواهد ساخت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone