تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرات در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد ، فقط قطعه معیوب جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: علت برفک زدن فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورت عقب یا جلو کشیدن یخچال و کج نکردن دستگاه نیازی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32777.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

ترک‌ها در اعتراض به تحریم‌ آمریکا آیفون‌هایشان را شکستند

چندی پیش رجب طیب اردوغان به دنبال وضع تحریم های آمریکا و سقوط ارزش لیر ترکیه اعلام کرد که کشورش دیگر محصولات الکترونیکی آمریکایی از جمله آیفون های اپل را خریداری نخواهد کرد. حال گزارش می‌شود که ...

چندی پیش رجب طیب اردوغان به دنبال وضع تحریم های آمریکا و سقوط ارزش لیر ترکیه اعلام کرد که کشورش دیگر محصولات الکترونیکی آمریکایی از جمله آیفون های اپل را خریداری نخواهد کرد. حال گزارش می‌شود که ترک‌ها در راستای حمایت از رییس جمهور خود و اعتراض به تعرفه‌های جدید آمریکا، به شکستن آیفون روی آورده اند.

تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل

به تازگی ترک‌ها به نابود کردن تلفن‌های هوشمند اپل - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - علاقه نشان می‌دهند و در این کشور آیفون به نماد مخالفت با آمریکا تبدیل شده است. از این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - رو کاربران ترک با شکستن - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - آیفون ها و انتشار پست‌های متعدد در پلتفرم‌های مختلف نظیر توییتر، اینستاگرام و یوتیوب سعی دارند اعتراضشان را به گوش دولتمردان آمریکایی برسانند.

برای مثال در این ویدیو ۵ شهروند ترکیه را مشاهده می کنید که آیفون‌هایشان را با یک پتک می‌شکنند و هر ضربه‌ای که بر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - گوشی اپل وارد می‌کنند را نماد وفاداریشان به وطن می‌دانند.

چندی پیش روابط میان ترکیه و آمریکا به - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - خاطر زندانی شدن یک شهروند آمریکایی در این کشور به اتهام دست داشتن در کودتای اخیر ترکیه به تیرگی گرایید. ترامپ نیز به دنبال این اتفاق، تعرفه‌های واردات آلومینیوم و فولاد از ترکیه را - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - دو برابر نمود تا به نوعی این کشور را مجازات کند. به دنبال بالا رفتن تعرفه‌ها و شدیدتر شدن تحریم ها، ارزش لیر - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - ترکیه مانند ریال ایران به شدت در حال سقوط است و این روند همچنان ادامه دارد.

پیش از این رئیس جمهور ترکیه طی سخنرانی  خود در سمپوزیم آنکارا عنوان کرد که کسب و کارهای ترکیه باید به تولید و صادرات اجناس داخلی خود ادامه دهند و همزمان خاطرنشان نمود که کالاهای الکترونیک آمریکایی را مشمول تحریم خواهد کرد.

او در صحبت‌هایش به برندهای جایگزین نیز اشاره کرد و گفت:

«اگر آیفون وجود دارد در مقابلش سامسونگ هست و ما خودمان برندهای داخلی برای تلفن همراه داریم. ما در نظر داریم که به اندازه کافی این - تعمیرات یخچال وستینگهاوس در شهر پارس آباد استان اردبیل - اجناس را تولید کنیم. باید کیفیت کالاهای تولیدی مان از آنچه وارد می کنیم هم بالاتر باشد.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone