تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیب مجاز محل نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  2. سوال: آیا یخچال و فریزر دو موتور جدا از هم دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  3. سوال: دلیل خرابی شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: رسوب زیاد آب ، تعویض دیرتر از موعد فیلتر تصفیه آب یخچال ، فشار خیلی زیاد آب ، فشار خیلی کم آب و یا نوسانات برقی و خرابی برد الکترونیکی یا نشتی آب از شلنگ ها و فیلتر ممکن است باعث خرابی شیربرقی یخچال شود.
  4. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32772.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

زندانی شدن مهندس مایکروسافت به جرم مشارکت در اخاذی از کاربران

مهندس شبکه سابق به جرم ارتباط تنگاتنگ با پولشویی درآمدهای « باج افزار روتون » به ۱۸ ماه زندان محکوم شده است. در سال های گذشته بدافزاری به نام روتون منتشر شده بود که پس ...

مهندس شبکه سابق - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - به جرم ارتباط تنگاتنگ با پولشویی درآمدهای « باج افزار روتون » به ۱۸ ماه زندان محکوم - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - شده است.

در سال های گذشته بدافزاری به نام روتون منتشر شده بود که پس از نصب روی پی سی فایل ها را رمزگذاری می کرد. در ادامه پیامی مبنی بر تخطی کاربر از قوانین فدرال و دانلود محتوای غیرقانونی نمایش داده می شد. بسیاری از کاربران پس از مشاهده این پیغام هشدار همراه با لوگوی پلیس فدرال جریمه درخواستی هکرها را پرداخت کرده اند. تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقیطراحان باج افزار روتون برای جلوگیری - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - از رهگیری شدن از قربانیان می خواستند که پول را با استفاده از GreenDot MoneyPak پرداخت کنند و حالا - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - وزارت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دادگستری آمریکا یکی از مهندسان سابق مایکروسافت به نام Raymond Odigie Uadiale را در ارتباط با پولشویی این درآمدها مجرم شناخته شده است. دادستان پرونده در این باره می گوید:

آنها از روشی پیچیده برای پنهان کردن درآمدهای یک باج افزار دسیسه آمیز بهره برده اند. هکرها علاوه بر قربانی کردن کاربران، از نام سازمان های دولتی هم سواستفاده کرده اند.

این مهندس ۴۱ ساله وجوه موجود را در قالب دبیت کارت - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - دریافت کرده و سپس با - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - استفاده از پول دیجیتال «لیبرتی رزرو» موجودی را به حساب های خود و همدستش در بریتانیا منتقل کرده است.

بازرسان پرونده مبالغ منتقل شده توسط Uadiale - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - را بالغ بر - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - ۹۳ هزار دلار برآورد کرده اند. وی در بازه زمانی بین اجرای این جرایم تا زمان شناسایی و دستگیر شدن به عنوان مهندس شبکه - تعمیرات یخچال هایسنس در شهر میانه استان آذربایجان شرقی - در مایکروسافت مشغول به کار بوده است. دستیار دادستان این پرونده درباره جرایم این مهندس می گوید:

وی با برداشت مبالغ و پولشویی درآمدها نقشی حیاتی را در یک عملیات خلافکارانه بین المللی بازی کرده است. بررسی پرونده و رای دادگاه نشان دهنده تعهد وزارت دادگستری به تعقیب مجرمان سایبری و از بین بردن شبکه های پولشویی آنها است.

مایکروسافت از هرگونه اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone